maar ik zou niet al te veel boven de 1500 bieden en even goed checken, hoeveel sliders er precies kraken en hoe de tracking van de vco's is en zo...ja daar zeg je zo wat.
dat zal voor de een wel uitmaken, voor de ander niet. (heb jij nooit 's dat je denkt, mmmm bij die verkoper laat ik m toch maar even voorbij gaan....)
de ervaringen die ik persoonlijk heb zijn erg, erg lang geleden en daarom niet relevant, maar als ik lees dat iemand het in een advertentie over Music House in de derde persoon heeft, alsof het om iemand anders zou gaan, terwijl je het eigenlijk gewoon zelf bent, dan vind ik dat raar en niet echt vertrouwenwekkend.
da's alles.
verder weet ik niet of je hem voor 1500 kan overnemen, dat zou iemand eens kunnen bieden natuurlijk.
hij ziet er op de foto overigens zeer goed uit, maar jij weet ook, dat foto's niet alles zeggen over de staat.
tja - topicstarter, ophalen is een heel gedoe en soms inderdaad gewoon niet te doen, maar het is voor zo'n kwetsbaar ding wel luxe als het kan, in plaats van opsturen.
ben er wel voor naar londen gereden, 5 uur vertrekken, 24 uur thuis, at noon in de file aan de thames, recht tegenover de london eye, effe manoeuvreren over trafalgar square, langs aldwych.... terug alle wijken van londen gezien, even naar de mac in brixton... ook een leuke ervaring.
overigens ik wil je die sonic op mp niet afraden, maar ik zou niet al te veel boven de 1500 bieden en even goed checken, hoeveel sliders er precies kraken en hoe de tracking van de vco's is en zo...
succes - ow en volgend jaar is het weer kerst hè...
precies kan idd wel ineenallemaal leukl zijn enso ..beter ff wachten tot leo er weer eentje heeft;
waarschynlijk ligtie dan op 1450

vin iig 1500 ...ruim...
maarja das persoonlijk ..ben ook vintage af; je koopt tegenwoordig dikke robhordijk modulair set .voor 1500.. hoefk niet naar die uk burgerking ,..hy brengtm thuis!!
totzo
?