moog sonic six gezocht

Status
Please reply by conversation.
ja daar zeg je zo wat.
dat zal voor de een wel uitmaken, voor de ander niet. (heb jij nooit 's dat je denkt, mmmm bij die verkoper laat ik m toch maar even voorbij gaan....)
de ervaringen die ik persoonlijk heb zijn erg, erg lang geleden en daarom niet relevant, maar als ik lees dat iemand het in een advertentie over Music House in de derde persoon heeft, alsof het om iemand anders zou gaan, terwijl je het eigenlijk gewoon zelf bent, dan vind ik dat raar en niet echt vertrouwenwekkend.
da's alles.

verder weet ik niet of je hem voor 1500 kan overnemen, dat zou iemand eens kunnen bieden natuurlijk.

hij ziet er op de foto overigens zeer goed uit, maar jij weet ook, dat foto's niet alles zeggen over de staat.

tja - topicstarter, ophalen is een heel gedoe en soms inderdaad gewoon niet te doen, maar het is voor zo'n kwetsbaar ding wel luxe als het kan, in plaats van opsturen.

ben er wel voor naar londen gereden, 5 uur vertrekken, 24 uur thuis, at noon in de file aan de thames, recht tegenover de london eye, effe manoeuvreren over trafalgar square, langs aldwych.... terug alle wijken van londen gezien, even naar de mac in brixton... ook een leuke ervaring.

overigens ik wil je die sonic op mp niet afraden, maar ik zou niet al te veel boven de 1500 bieden en even goed checken, hoeveel sliders er precies kraken en hoe de tracking van de vco's is en zo...

succes - ow en volgend jaar is het weer kerst hè...
maar ik zou niet al te veel boven de 1500 bieden en even goed checken, hoeveel sliders er precies kraken en hoe de tracking van de vco's is en zo...

precies kan idd wel ineenallemaal leukl zijn enso ..beter ff wachten tot leo er weer eentje heeft;
waarschynlijk ligtie dan op 1450:D
vin iig 1500 ...ruim...
maarja das persoonlijk ..ben ook vintage af; je koopt tegenwoordig dikke robhordijk modulair set .voor 1500.. hoefk niet naar die uk burgerking ,..hy brengtm thuis!!
totzo

Zeker maar dat heb ik niet als ik MD of Music House zie staan.....misschien verkoopt hij hem wel buiten zijn zaak om als zijnde prive weet jij het ? ik kan wel andere mogelijkheden als proberen te flessen bedenken.
Hij doet iig weinig moeie om te verhullen dat er een link met Music House is of zou kunnen zijn dus zo spannend zal het allemaal niet zijn lijkt mij dan.....zo kan je het ook zien he ?

ik weet niet of hij weinig moeite doet iets te verhullen, je zal ook wel gelijk hebben dat het allemaal niet zo spannend is, maar als je een vintage zaak hebt, die een naam heeft hoog te houden, waarom zou je dan 2 pareltjes als mr nobody aanbieden?! bij voorbeeld om die naam hoog te houden.
ik las ook nog dat sliders kraken en dat dit nou eenmaal hoort bij een oude synth. daarom twijfel ik toch of het music house is, want die zouden wel raad weten met een paar krakende sliders toch? en dat hoeft echt geen 30 uur te duren.
maakt verder niet uit, maar omdat ik las over een sonic six op MP en 1 te koop bij Music House, dacht ik even te melden dat het waarschijnlijk dezelfde is.

maarja das persoonlijk ..ben ook vintage af; je koopt tegenwoordig dikke robhordijk modulair set .voor 1500.. hoefk niet naar die uk burgerking ,..hy brengtm thuis!!
totzo

Heb jij aandelen bij die persoon Ron :) ?

vin iig 1500 ...ruim...
totzo

leuk, fijn van die meneer hordijk, werd eens tijd dat er weer eens een nieuwe koffersynth met goede specs en een ingebouwde speaker werd uitgebracht.
verder vind ik de hele discussie een beetje sfeertje van , niet uitgesproken verdachtmakingen krijgen. er wordt nogal moeilijk gedaan zonder echt man en paard te noemen, laten we nou niet ook in al te veel sfeermakerij vervallen, het gaat ( maar ) om een synth en nog geeneens " de Sint" . neem aan dat dat niet de bedoeling is, maar het komt op mij wel zo over.
tot slot geldt, wat mij betreft, dat bij aanschaf van een vintage synth een service beurt waarbij je bv de tracking van de oscilators meeneemt. eigenlijk wel normaal is.
conclusie: als je een sonicsix wilt, ga er dan voor en behoudens ernstige hardware zaken die irreparabel zijn ( bv kapotte flightcase) is eigenlijk veel gewoon te verhelpen . onderzoek het apparaat, test het en indien echt grote problemen , bespreek het of koop het niet.

Ik heb gisteren een mooie sonic six opgehaald bij Music House! 8~
Bedankt voor de tip!
Hier mag dus een slotje op :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back