[Progressive House] Eerste post: Solarflex

Zit goed in elkaar, klinkt professioneel.. Het klinkt alleen een beetje te gewoontjes in mijn oren, maar dat is misschien subjectief.

wat bedoel je... qua arrangement, qua melodie of algemeen??

zou wel fijn zijn om te weten, kan ik dat weer meenemen terug de studio in.

De eerste 10 seconden had ik het gevoel dat dit wel eens heel vet kon gaan worden... de track komt echter nooit los van de grond. Ik vind de soundjes wat dun, leuk voor een intro maar ik verwacht toch wel wat bijzonders in je climax. De mastering staat me ook wat te hoog, misschien wat (mid)laag hier en daar? Overigens word je main lead ook bijzonder irritant na zo'n 6:00. Houd de basis en restart is mijn advies.

De eerste 10 seconden had ik het gevoel dat dit wel eens heel vet kon gaan worden... de track komt echter nooit los van de grond. Ik vind de soundjes wat dun, leuk voor een intro maar ik verwacht toch wel wat bijzonders in je climax. De mastering staat me ook wat te hoog, misschien wat (mid)laag hier en daar? Overigens word je main lead ook bijzonder irritant na zo'n 6:00. Houd de basis en restart is mijn advies.

Je hebt gelijk, op een ander forum haalde ze precies hetzelfde aan.
We hebben in de nieuwe versie een aantal dingen iets anders ge-eq'd en sommige sound gelayered.

We gaan hem volgend weekend afmaken en dan hoop ik dat-ie er beter uitkomt!!

Back