Track: Volt9 - Loco Motiv Feedback nodig

glennplumber

Kneed je synth
Hallo :)

Ik heb weer eens een nieuwe track in elkaar geflanst :P

M'n doel was diep, warm en drive. En denk dat het redelijk gelukt is. Omdat ik in veel gevallen op eigen tracks niet objectief kan oordelen zou ik graag jullie feedback krijgen!

Valt je iets op kwa mix of arrangement ... vertel het me ... graag! :)

Alvast bedankt,
Glenn

http://soundcloud.com/volt9/volt9-loco-motiv-8

whoop whoop... coole track! baslijntje werkt.

Misschien is hij het in het begin al wat zweverig (lange reverb op chordje) waardoor hij minder strak/stacato is. Maar dat kan ook aan mijn persoonlijke smaak liggen, mijn voorkeur gaat vaak uit naar techhouse tracks met korte noten.

De reverb mag van mij wel, maar dan misschien subtieler en in een later stadium opbouwen.

Veder een track met een goed eigen geluid en genoeg interessante elementen!!!

whoop whoop... coole track! baslijntje werkt.

Misschien is hij het in het begin al wat zweverig (lange reverb op chordje) waardoor hij minder strak/stacato is. Maar dat kan ook aan mijn persoonlijke smaak liggen, mijn voorkeur gaat vaak uit naar techhouse tracks met korte noten.

De reverb mag van mij wel, maar dan misschien subtieler en in een later stadium opbouwen.

Veder een track met een goed eigen geluid en genoeg interessante elementen!!!

Thx man!

Naast de reverb in het begin ... denk ik dat ik ook iets te vroeg begin met die chord. En dan meer ook dj wise gezien. Dus goede kans dat ik het ga aanpassen. Ook is het idd beter om later in de track wat meer reverb te gebruiken en in het begin wat minder gezien het opbouwen van een track.

Dus bedankt voor je feedback ... coooool!:)
Glenn

Back