chemical ripp off... trekkie

Inderdaad, het eind is wat abrupt, misschien is een idee dat je gewoon laat de geluiden uitfadeden of toch een fill-up en dan beëindigen met de geluiden van het begin met wat andere effecten... Verder klinkt het nummer lekker!

(en wat ben je productief de laatste tijd!)

Inderdaad, het eind is wat abrupt, misschien is een idee dat je gewoon laat de geluiden uitfadeden of toch een fill-up en dan beëindigen met de geluiden van het begin met wat andere effecten... Verder klinkt het nummer lekker!

(en wat ben je productief de laatste tijd!)

is idd een idee... produktief... hmmm ja ik kijk geen tv en doe eigenlijk ook nix anders hahah..... probeer elke dag wel iets te maken... is t geen tekening, dan wel een stukkie of opzetje muziek... dag nix gemaakt dag niet geleefd... ;)

is idd een idee... produktief... hmmm ja ik kijk geen tv en doe eigenlijk ook nix anders hahah..... probeer elke dag wel iets te maken... is t geen tekening, dan wel een stukkie of opzetje muziek... dag nix gemaakt dag niet geleefd... ;)

Me eens.

Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Vette groove, berg energie, mooi gedaan. Als losse track iets te saai, een dikke vocal zou het hier goed bij doen.

over het intro, het is vetter als je die lfo geleidelijk sneller zet ipv trapsgewijs.

doet me meer denken aan the propellerheads dan aan the chemical brothers, luister spybreak of take california maar eens. ik hoor wel wat elementen van Hey Boy Hey Girl hierin, zeker tegen het einde :D

wat mist is zijn die rare stemsamples die bijna ieder bigbeat nummer wel heeft. verder een hele lekkere basis. je heb het moeilijkste deel van bigbeat maken al bereikt: de lekkere groove :) daarmee staat of valt een bigbeat track. misschien het bpm een klein beetje omlaag.

Ik zou je graag uitnodigen om een track te remixen voor een Chemical Brothers remix album dat ondertussen bijna af is maar nog 1 remixer zoekt. de track Don't Think van het laatste album ontbreekt nog en aangezien je die CB sound zo lekker hebt zitten denk ik dat het wel wat kan worden. je kan ook je eigen track nemen en verder aanvullen met samples uit de CB track. laat maar horen of je het ziet zitten!

de site van het project: www.furtherremixed.org
De track:

Back