Nanoloop voor nintendo?

UndErdOg

Shaken, not stirred
Ik heb hier op het forum al een paar keer iets gelezen over nano-loop
Een soort van sound editor voor de gameboy ofzo?? naja in ieder geval errug cool
Nou wil het dat ik zelf nogal een fan ben van de betere nintendo 8-bit geluidjes ( denk mega-man, metroid, zelda) en ik vroeg me af of er ook zoeits vaan een nintendo bestaat
Op deze site http://www.zyx.com/chrisc/nesstereo.html
las ik dat het ookal mogelijk is om je NES in stereo op je versterker aan te sluiten
En als er dan zoiets is als nanoloop voor de NES of iets waarmee je je nintendo zelf kan programmeren dan moet er zo iets te maken zijn als een nintendo-synth
Anyway bestaat er zoiets?

Er bestaat ook iets voor de PS 1.:)
Wel cool ik heb nu een nes 8 bit system Espanola version ;)

4-bit
Das eigenlijk NOG cooler dan 8-bit
Iemand NANO-loop te koop?

hmm het kan aan mij liggen maar die Casio VL tone, geven die niet de zelfde gare geluiden? VOlgens mij kan ik die namenlijk ook uit dr. mario voor de gameboy krijgen...

Toevallig

Toevallig

Ik heb met Koninginnedag een classic gameboy gescoord en ik heb gisteren bij V2 in Rotterdam Nanoloop gekocht (de laatste?).

Ik had al eens eerder de demo's van LSDJ en Nanoloop geprobeerd. De 2de had bij mij de voorkeur, omdat deze meer gebaseerd is op het maken van (experimentele) loops en ik niet om kan gaan met trackerprogramma's (lsdj).
Wat wel irritant is dat je al het editen moet doen terwijl de sequencer loopt... :dj:

als ik morgen opsta is het eerste wat ik doe die tracker proberen

nouja mijn droom van een Nintendo-8-Bit-Synth is misschien wat vergezocht=(

:)

Back