ambient, TD oude stijl track

happy elf

Stamgast
hoi,

ik ben van plan een cd te maken met weer van die lekkere zweefmuziek/wegdroommuziek. Dit deed ik vroeger veel en heb met mijn oude analoge synths en mijn basic 8 sporen hard disk studiootje nu weer enkele tracks gemaakt. Dus alles met de hand en veel trigger werk. Uiteraard met de nodige climaxen/opbouw en uitrust momenten. Ik vind het zelf af en toe op Tangerine Dream jaren 70 lijken. Ik vroeg mij af of hier nog luisteraars voor te vinden zijn. Is deze muziek echt iets van vroeger of zijn er meer mensen die dit soort muziek maken?
Hier 1 van deze nieuwe tracks ;

relaxte groeten,
Jeroen

Attachments

• 01 Nummer 1.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 73
Ik luister af en toe naar dit soort muziek en begon ook dergelijke nummers te maken. Hij is een beetje lang naar mijn smaak, maar als het doel was een nummer te creëren á la TD het is jou aardig gelukt.

Beste Jeroen.... :
Ik zout mij genen zorgen gemaken over deus geratelt
Ik ontmeetz je groente graan en laat dieren heul niveau
Daar blinkt het ook in uit ^^

Dit is erg lekker! hoe die arp erin komt ook, dik! mooie fades ook. super sfeervol.
Well done!

ik zou de track vanaf 2:20 laten beginnen, de eerste 2:20 zijn erg nerveus...

Zijn genoeg mensen hier die Tangerine dream nog een warm hart toedragen, waaronder ik.
Ook forumlid "von haulshoven" maakt [nog steeds] zulke muziek.
Ik heb jou track overigens totaal beluisterd, het klinkt goed, lekker spacy , maar helaas kan ik er geen T.D in bekennen.
Daarvoor moet je toch wat arpjes of korte variërende sequences gebruiken.

Altijd voor te vinden voor dit soort muziek.Maak maar aan,zou ik zeggen,zeg ik zo!:eureka:

Back