MOTU828 MK2 / JP8080

GekkeMang

Its all music
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje wat erg simpel lijkt te zijn, maar toch kom ik er niet uit.

Ik heb mijn JP8080 aangesloten op de input (Bijv 7&8) in mijn Motu 828 mk2. Als ik nu in cubase een audio spoor aanmaak en de JP op preview stand zet komt er geluid binnen op input 7/8 van de motu (schermpje). Logisch zou ik zeggen. Alleen komt er niks in Cubase binnen op 7/8. WEL als ik een input aanmaak op input 5&6.

Hij pakt dus in Cubase steeds de 2 inputs ervoor. Als ik de JP in op de input motu 5&6 inprik. Moet ik in Cubase input 4&5 instellen als input..

Het kan verwarrend overkomen.. Dat is het dus ook ;-)

Kan iemand mij helpen? Ik zal vast en zeker ergens wat fout doen :)

Gekke Mang

Voor zover ik het me kan herinneren van mijn 828 telde hij de 2 ingangen aan de voorkant ook mee als inputs.. Dus inprikken op 1&2 op de achterzijde kwam op kanaal 3&4 binnen in mn DAW.

Maar dat deed ik met Ableton, hoe dat met Cubeest zit weet ik niet, wellicht heeft t er iets mee te maken..

Heet heeft altijd gewerkt.. daarom vind ik het zo vaag nu. Heb overigens geen inputs aan de voorkant. :)

Ik ben overgestapt op een Mac en heb alle drivers geupdate..

Die kan ik gewoon als mic 1 & 2 instellen.. misschien dat het er iets mee te maken heeft.

Heb er eerder geen last van gehad.. vandaar dat ik het vaag vind :)

Das dan wel weer vaag ja.. Blame it on the Mac dan maar? Ik gebruikte zelf ook een Mac..8)

Back