Adat connectie werkt niet

Ik wil niet pedant overkomen maar mocht ik dit probleem zelf ondervinden, zou ik toch eens proberen om de ADA als input aan te sluiten op de Octo. Gewoon puur om te kijken of alles werkt zoals het zou moeten. Als dat zo is, van daaruit weer proberen om de outs aan te sturen. Nu kun je op meerdere plekken een probleem hebben maar daar kun je er een paar van uitsluiten als je weet dat je Octo, je ADA en je kabel in orde zijn.
Succes!
Zoals eerder aangegeven heeft de Octo alleen maar ADAT outputs

Volgens mij praten we hier nog steeds ontzettend langs elkaar heen….

De Behringer maakt zichzelf niet kenbaar op je MAC want hij is niet aangesloten (duh….)

De SSL moet zich wel kenbaar maken met diverse poorten, weet niet wat voor naam ze hebben in DAW maar die poorten zijn de poorten die je moet selecteren om signaal richting je Behringer te krijgen.

Verder zoals al door meerdere personen aangegeven GÉÉN aggregated devices configureren. Eerst gewoon de Octo native zonder andere interfaces. Wanneer dat werkt en je weet op welke poorten de Behringer zit, dan pas kan je verder gaan klussen om meerdere interfaces in een “aggregated device” te prakken.

En daar tussen staan niet de adat outs van je ssl octa?

En add bus zie je dat staan?
Nop!

Maar ik heb het eindelijk draaiende. Heb de aggregadet device verwijderd en de drive Octo terug gezet naar fabrieksinstellingen. Daarna opnieuw ingesteld en het werkt nu wel.

Dank voor jullie tips en hulp!

Back