Nieuwe track "Manana"

Volgens mij moet je er nog een keiharde draaiorgel in doen gelayered met een tuba, en verder zou ik de trompetten eruit laten en de zang een octaaf transposen met een happy hardcore beat eronder,, met een sample van Rotterdam Terror Corpse. Mischien moet je er ook nog een rapper bijdoen ala Silver Bullet.

Verder een leuk nummertje

Ik loop natuurlijk te dollen,,,,,:duivels:
Dit vind ik de beste productie die ik in maanden op dit forum heb gehoord, zeker in dat genre. Die conga's boeien niet, de mix is lekker, zeker met de spullen die julie gebruiken.
Niks meer aan doen, uitbrengen die zooi, geld verdienen vette shit kopen en nog vettere shit maken, en ze leefden nog lang en gelukkig.

Dit is dus echt een lekker nummertje, persoonlijk vind ik dat de mix definite mist en dat de zang niet lekker in de mix ligt, maar het arrangement is super!

Origineel geplaatst door Special K
Dit is dus echt een lekker nummertje, persoonlijk vind ik dat de mix definite mist en dat de zang niet lekker in de mix ligt, maar het arrangement is super!

ik ben het helemaal met je eens, mixen is een vak apart...

Origineel geplaatst door Steve303
Thx voor de info. Ik ben al een tijdje op zoek naar goede samples om dit soort latin invloeden te gaan verwerken in mijn producties. Weet er iemand waar ik goede samples voor latin house kan downloaden of welke sample cd hiervoor goed is! Ik werk voor met Reason en sinds kort met Cubase (hmmmmm love cubase:luv: ).

www.bestservice.de of www.timespace.com

Back