ROLAND SH05 of jupiter 8 gezocht

Status
Please reply by conversation.
mmm ik heb weer iets speciaals gezocht blijkbaar :-)
een sh3a mag ook wel!
als het maar leuke knoppen heeft en goed klinkt

Een SH05 zou best eens lastig kunnen worden ja. ;-)

Als je 's ochtends een SH5 of JP8 vraagt is het niet heel realistisch dat je 's avonds al geholpen bent. Gewoon ff geduld hebben. En ff op Google zoeken.

Er zit overigens een aardig prijsverschil tussen de synths die je zoekt. Heb je al goed uitgezocht wat je echt wilt?

SH3a is een orgel...zeker geen SH5 vervanger..Dan zou ik eerder een SH1000 kopen die heeft een mooi dik filter...En net zo leuk zo niet leuker als een SH3a

:-)
ik weet exact wat ik wil!
Roland spullen!
ben gek van de eenvoud om te bedienen!
de sh's zijn eigenlijk allemaal geweldig makkelijk te bespelen!
vandaar...

SH3a is een orgel...zeker geen SH5 vervanger..Dan zou ik eerder een SH1000 kopen die heeft een mooi dik filter...En net zo leuk zo niet leuker als een SH3a

Hahaha, een orgel! Hoe kom je daar nou bij man? De SH3(a) is een unieke MONOsynth waarmee je 5 oktaven kunt mixen dankzij de frequency divider die achter de VCO zit.

Ik vond het maar een orgel...slappe hap...Maar goed het beruchte "smaken verschillen" spook is er nog steeds.

Ok ok het valt mischien wel mee maar toen ik er een had stond er een Arp 2600 naast... :-)

Een SH3a en SH5 liggen qua sound dichter bij elkaar dan met welk ander type uit de SH serie dan ook.
En de SH3a is absoluut geen orgeltje, er lijken wel meerdere synths uit die tijd op een orgel en dat niet zijn :eureka:

SH3a is een raar ding, ik vond die speciale modulatie's niet echt bruikbaar....
maarja....

Een SH3a en SH5 liggen qua sound dichter bij elkaar dan met welk ander type uit de SH serie dan ook.
En de SH3a is absoluut geen orgeltje, er lijken wel meerdere synths uit die tijd op een orgel en dat niet zijn :eureka:

In die tijd was het blijkbaar koel om een orgel te imiteren met een synth (bijv. Wunderlich op zn Moog 55..)..

Tegenwoordig is het koel om de meest bizarre klanken uit analoogjes te trekken..8D

Ik moet zeggen dat Wunderlich naast de (enorm bewerkelijke polyfone) orgelstukken uit zijn 55 ook heel mooie patches heeft gemaakt. Akkoord, meestal eerder realistisch en melodieus dan wilde fx. Nu had/heeft? Wunderlich ook wel een heel mooi systeem.

Dat gezegd zijnde ben ik wel blij dat ik enkel de Moog LP van Wunderlich heb. :)

SH3a is een raar ding, ik vond die speciale modulatie's niet echt bruikbaar....
maarja....

Nee ik ook niet echt...

Harder proberen jongens, instant arpeggios. Juist door die twee LFOs, de S&H, ADSR + AD heb je net wat meer dan een SH-09 en kun je juist erg maffe geluiden maken. CV-Gate is er ook zo opgezet en gaan met die banaan. Het formaat is wat onhandig maar je hebt er gelijk een flightcase bij.

denk dat de sh3 een system 100 module mag heeten ,..aleen mistie dus de gate erop ,..daarom slecht in een midi setup
stage wijs lijkt t een betse leuke bak
denk dat de sh 1000 / 2000 handson bediend ook best tof kunne zijn ,....

beperkt qa modulatie vinik!

de sh 3a heeft 3 modulatie bronnen ,..en div foot notes om aan te zetten
brede klank voor een 1osc monstertje en meteen weer aardig zeldzaam
:doei:

Status
Please reply by conversation.
Back