ROLAND SH05 of jupiter 8 gezocht

Status
Please reply by conversation.
LOL ja. Nuja, dat wil zeggen dat hij uit het Frans vertaald is volgens mij, waardoor er nog enige kans is dat het echte advertenties zijn.

Nuja, mailen. Het antwoord daarop zegt vaak al heel veel.

gellof het van een belg, franstaligen verkopen NIETS op nederlandstalige sites, en snachts zokertjes plaatsen, 5 op 5 minuten tijd,....als er geen telefoonnummer bijstaat is de kans toch wel erg groot dat het neppers zijn

1 mailtje en je weet het.

Op de tweedehandssites zijn er optisch "plaats mijn zoekertje ook in het NL/FR" waardoor dit automatisch gebeurt.

Is dat nou een redelijke prijs voor een SH3A? Dacht altijd dat die iets lager lag (met de nadruk op lag..;))

jeziet ze byna nooit te koop
de sh3a = de roland filter versie ...
zou wat mij betreft bv 350a550 evt mogen kosten [koffer compleet erby bv
en in perfecte staat
dan zit r noggeen gate erop...dus?????

800= veeeeeeel
:doei:
staat in waik een sh3 zonder de roland filter erin , een moog copy type zit erin ,..
die mag zekers .......wel bv 1500opbrenegn ...zo zeldzaam bahbah

ik zie ineens by die van mp staan

Roland SH-3a - monofone synth met cloned Moog ladder filter

volgens mij klopt dit niet want roland kwam op de mark met deze synths as eerste geloofk as mono synth ,...met een moog filter erin, dat moest verwijderd worden toen heete de sh3 ineens A:okdan:

en thnx 4 wisdom :D
there were three revisions of the SH3a filterboard, but none of them affected the filter circuit itself.
There are constant rumours that the change from SH3 to SH3a should have be caused by an infringement of Robert Moogs patent on the transistor cascading filter. But appearently this is not true, because the newer(!) SH3a uses the moog filter, where the older SH3 uses a diode ladder filter. Assumingly the true infringement happend with the SH2000 (see below).

The SH2000 is the only Roland synth which used a quite complete clone of the moog cascade filter. According to several people on Analogue Heaven maillist the SH2000 was the instrument that caused the true infringment of Robert Moogs patent.

huppekee, iemand nog een SH1000 waar ie vanaf wil?
en wees snel, want volgens CHRIS sta ik op het punt om van dot forum gegooid te worden door een moderator :-)

mja, ik lig er al niet meer wakker van, als een verkoper van vintage spul in BRUGGE woont, kan je er gif op innemen dat hij het is!

mja, ik lig er al niet meer wakker van, als een verkoper van vintage spul in BRUGGE woont, kan je er gif op innemen dat hij het is!

Op een of andere manier hebben de mannen zich niet zo populair gemaakt! Is dit een langdurig geschiedenis van oplichting of wat? Ik heb er namelijk nog geen last van gehad.

de jupiter 8 die op 2dehands stond had ik gekocht, per email en toen kwam deze mail binnen

Beste,

Ik ben gevestigd in Engeland, maar ik heb contact opgenomen met een professionele rederij, dat de JP8 op uw adres zal leveren in 2 dagen. Ik zal betalen voor de verzending en verzekering kosten. Nadat u het pakket ontvangt, hebt u 7 dagen om te testen en te inspecteren alles. De betaling zal worden toegezonden aan het bedrijf, niet aan mij. Als u besluit niet aan de JP8 houden na de 7 dagen, zal het bedrijf restitutie van het volledige bedrag van geld. De betaling zal worden vrijgegeven voor mij, alleen nadat u uw aankoop te bevestigen. Neem contact met me als je nog geïnteresseerd zijn, dus we kunnen het organiseren van de verzending procedures.
MVG.
Gabriella

Oh, nou dat klinkt perfect toch? Goed geregeld!

hij zal het snel genoeg merken! :-)
pas op niet alleen oplichters gebruiken rare methodes vandaag vraagt hier een forumlid of ik eerst 350 euro wil overschrijven alvorens naar zijn jp8 te komen kijken?????

Status
Please reply by conversation.
Back