Synthforum meeting 2011

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
+1
Net zoals doornroosje, was maar 5 minuten lopen(nuchter) vanuit station. :mega:

Dan loop jij snel, zelfs voor een nuchter iemand. In Nijmegen ken ik de buslijnen gelukkig, in Amsterdam of Utrecht beduidend minder.

Maar goed, ik stem dus voor: bij het station, waar dat ook is.

Nee, NDSM is niet wat ik voorgesteld heb.

Ik had het over Cafe Pakhuis Wilhelmina, op de Veemkade (de IJ kade waar Sail was.) 2 tramhaltes vanaf C.S., of een goeie 10 minuten lopen.

Ik denk trouwens dat zo'n voorstel daar de beste kans maakt wanneer er een goed avondprogramma bij zit.

Ah.. ook goed. Ontdek je plekje in A'dam :)

Maaruuuh... allemaal leuk, maar ik regel al een dag en avond per jaar. Vooral omdat het voor mij vrij gemakkelijk is om te regelen, en niet te vergeten goedkoop. Wilhelminapakhuus is 'n mooie locatie, maar dat kost denk ik meer dan de 5 euro entree met drank inbegrepen. Dat is wel 'n pre. De meeting moet ook goedkoop zijn. Anders doe ik het niet. En ik kan me voor stellen dat Amsterdam ook niet massaal uitrukt voor 'n paar onbekende idioten. Laat staan voor 'n DJ die de eerste 2 uur kut muziek draait, en ook dat hoort op zo'n avond thuis :D Dus wat hebben we dan te bieden... misschien dat mensen voor Brian (Cinetti) wel komen, en voor Smack :duivels:

Kijk, als Phochos nou eens live zou gaan, dan zou het nog wel eens druk kunnen worden, maar da doet ie niet..

Laatst gewijzigd:
Enuuuuuh, Utrecht loopt op kop.

Het moet VOORAL betaalbaar zijn. Niemand zit te wachten op bier voor 2 euri of meer.

Ik mag eigenlijk niet klagen, als er maar een synthmeeting is ben ik al tevreden.
Ben ook al blij dat iemand moeite ervoor doet(dankjewel VCOVCA!:halleluja)

Vanuit station heyendaal, is Doornroosje 8 minuten lopen(volgens 9292.nl). Maar dat is een langzaam tempo, als je gewoon doorloopt haal je het in 5/6 minuten. Ik zou 3 minuten moeten lopen naar een bushalte(volgens 9292) terwijl de bushalte net om de hoek ligt...

idd, de vorige meetings in Doornroosje waren prima geregeld:okdan:

Ik heb 'n optie op 10 September in Doornroosje!!!!!!

Iedereen vrij houden dus.

Wel de NS in de gaten houden, ze kunnen nog wel eens wat plannen in het weekend en aangezien ik geen auto heb en met de fiets iets te ver. Wil er graag een keer bij zijn.

Hebben we al een vaste datum ?

Ik ben ermee bezig.. hoop een deze dagen de knoop door te hakken voor als het goed is 10 september! :koffie:

Nou, de 10e staat zo goed als vast. Ik ben nog aan het onderhandelen over het nachtprogramma.

Leuk :)

Nou, 99% zeker. Dus ik klap um er maar in. Als ik bericht terug heb over de huur van de kleine zaal hebben we weer 'n meeting in Doornroosje op 10 september.

Ga alvast 'n mooi berichtje typen :)

En hij staat vast! 10 september in Doornroosje in Nijmegen.

En hij staat vast! 10 september in Doornroosje in Nijmegen.

Nog niet eerder opgevallen maar uiteraard ben ik ook voor het 3e jaar weer van de partij :).

Het is nog elke keer goed georganiseerd door VCOVCA waarvoor dank. En nu ik mijn rijbewijs heb zal ik dit jaar ook wel langer gaan blijven :).

Waarschijnlijk dit jaar met een XP50 en een imac met software :)

+1
Net zoals doornroosje, was maar 5 minuten lopen(nuchter) vanuit station. :mega:

kan me niet herinneren dat je bier op had :P. Daarbij heb ik je de terugweg naar het station gewezen :D

Wel effe aanmelden.... de officieuze komt nog op de voorpagina met instructies. Tof da je er weer bij bent!

Wel effe aanmelden.... de officieuze komt nog op de voorpagina met instructies. Tof da je er weer bij bent!

Uiteraard maar dat komt tegen die tijd wel :). En die instructies zullen weinig afwijken van de bekende lijkt mij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back