Jenamu6 video draadje

Met random stekkertjes inpluggen krijg je vrijwel zeker geen geluid uit een modular. Tsja en ik weet ook niet goed wat er minder creatief zou zijn aan stekkertjes steken vs. die witte en zwarte dingen van voor op je synth induwen, met de muis blokjes aanklikken in je DAW, of met die knopjes de lichtjes op je TR808 aan/uit zetten. Het is allemaal creatief, en of het resultaat je aanstaat of niet is natuurlijk gewoon persoonlijke smaak. We doen het uiteindelijk gewoon wat we leuk vinden. Joris

Laatst gewijzigd:
Fatclap zit te narren omdat ik pas heb gezegd dat het rechtstreeks jatten van een bestaand nummer en er vervolgens een beatje onder leggen......om het daarna te brengen als je eigen creatie...............nogal nep is en weinig creatief.

In ieder geval is dit 100% origineel.

Verder iedereen bedankt tot zover.....op naar de volgende.

bij mij zaten er tenminste nog zelfgemaakte wobblebassen in :D

en zo origineel is het niet hoor.. dennis monopoly heeft dit precies het zelfde al tijden geleden gedaan tot iedereen het helemaal zat was ;)

(Let op! Laatst gewijzigd door fatclap; Vandaag om 14:25) <-heel belangrijk!

Laatst gewijzigd:
Dit keer een zelfspelende patch.......no hands.

KLEE sequencer stuurt 2 TipTop Audio Osc, de Malekko/Wiard Osc en de Macbeth M5 aan.
Alle modulatie door Doepfer cvLFO en MakeNoise Wogglebug.
Wat FX van Electro Harmonix.......en gaan:

:gaap: saaaai..

tip: ga eens muziek maken :eureka:

dus.. ritme.. bas.. lead, strings en dan wat van dit gepingel eroverheen.
zou het een stuk interessanter maken.

Nice!

waar komen die fagot-achtige klanken uit?

yep, deze worden met de anus module geproduceerd

Hij had het wellicht over jou gezeik......doe je zelf en mij een lol en ga ff een nummer jatten en roepen dat het van jou is, dat is toch jou ding.

Je vindt mijn dingen niks, dat is je goed recht.......maar ga ff ergens anders lopen trollen man, of doe iets constructiefs.

zeg niet zo aangebrand doen hoor.. je kan toch wel tegen een grapje?

inderdaad maak ik wel eens een re-edit en dan kom jij ook in mijn draadje trollen.. hoor je mij verder toch ook niet over?

peace, love and harmony :)

maak ons nu maar weer blij met wat meer faggot klanken :D

Deze laatste modular jam ligt goed in het gehoor,zit een kleine opbouw in en het ritme heeft iets tribal-achtig.
Heb ervan genoten,altijd leuker als het minder abstract klinkt,mede door een ritme in sync eronder :-)

:) Doe je 't toch allebei?

heerlijk dit allemaal ... magistrale soundscapes ... subliem!
leuk dat je ze deelt ...

Back