Welke aankopen staan er voor jou in 2011 nog in de planning?

En 'n hoop losse componenten..

Ik wil mijn mixer (Topaz 32.8.2) gaan vervangen voor een paar losse summing amps.
Dan heb ik ook nog wat extra i/o op mijn computer nodig.

Hopelijk gaat dat mooier klinken en sneller/eenvoudiger werken.

Roland JV-880, wireless headset mic, en een 19" case voor de modules (8 hoog).
Eerst mijn drumkits verkopen.:engel:

Steinberg stelt meestal een nieuwigheid voor op de Frankfurter Messe.
Wie weet dus binnen een drietal maanden?

Tsja, maar ik had HALion4 (zoals misschien wel meerdere) al vorig jaar op de Messe verwacht. Of op de Summer NAMM. HALion Sonic draait al wel op de 4 engine, maar ze zitten nu al wel 4 jaar ofzo op versie 3.
Niet dat ik nu persé v4 nodig heb, maar van alles wat ik van Steiny heb, haal ik wel updates als ze uitkomen. En H4 zit natuurlijk al een paar jaartjes bij ze in de pijplijn. Wie weet, ik wacht het geduldig af.

Voor een godsvermogen aan stutten, planken, schroeven, bouten, lampen om zoveel mogelijk zooi zo ergonomisch mogelijk in een kleine ruimte te persen.

Voor een godsvermogen aan stutten, planken, schroeven, bouten, lampen om zoveel mogelijk zooi zo ergonomisch mogelijk in een kleine ruimte te persen.

Tip: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99871457

Deze heb ik vorig jaar gekocht voor in de studio. Kan heel veel gewicht dragen en je hoeft niet(s) in je muren te boren. Dus geen stof, je kunt tijdens het monteren alles gewoon in je studio (onafgedekt) laten staan.
En wegens de uitwisselbaarheid kun je hem configureren hoe je maar wilt. :okdan:

P.S. Wel vooral om spul in/op weg te bergen, niet om aangesloten synths op te plaatsen oid

Ik wil graag een setje Focal CMS65 of mss. die nieuwe EGG monitors van SE. Die gaan we horen op de Messe.
In ieder geval gaan m'n tapco's eruit.

Indien ik nog ergens een extra pot geld vind, komt er een mooie class A preamp bij. :okdan:

buchla 200e
ohoh.... Alex Alpha & Omega
dit is het begin van het einde ;)

ik hoop dat je de invoerrechten weet te omzeilen :bekdicht:

februari wordt studioverbouwtijd ...
extra kastjes en 19" profiel kopen....
wat foto's maken en ooit in de cribdraad posten :)

- Mijn zelfbouw modules van Juergen Haible afkrijgen met frontplaat.

- Sequentix P4 als ie uitkomt

- een hoop midi keyboards om mijn akai S5K en virus ti2 aan te sturen (van die kleintjes, miditech 25's)

- Moest de Solaris van John Bowen echt revolutionair zijn koop ik hem met kerst. Maar tot nu toe is john bowen één en al monoloog op zijn eigen forum. Dat de productie gestart is horen we al maanden, niemand heeft echter zen synth ontvangen tot nu toe . :-(

Na de 2500 is nu ook de 5500 EQ besteld :)
m'n OctoPre Dynamic is inmiddels weer omgeruild naar een 2e MR816x
nu alleen nog m'n Quested V3110 en dan ben ik eindelijk klaar met m'n droomset.

deze nog:

0119202703_frt_wmd_001.jpg

en SNEL OOK!

ow jee ik heb m besteld :D

nou maar hopen dat je geen panne met je brommobiel krijgt..

maar serieus, koop je een gitaar per postorder?

het is voor mij wel een tijdje geleden, maar ik was er meestal een dag zoet mee om een goeie te vinden, ( veel winkels en uitproberen, vaak zelfs zonder resultaat omdat er geen goeie te vinden waren.)

:koffie:

Dat vind ik nou ook,

Das hetzelf als je je vriendin van het internet haalt zonder te kijken, om daar dan een lange relatie mee aan te gaan en kindjes gaat maken enzo

Gitaren en surfboards en vriendinnetjes moeten eerst uitvoerig besnuffelt worden en een nachtje in bed worden geprobeerd.

Maar misschien heb je geluk!:D

Back