3,000 euro over voor studio: Wat zou jij doen?

een pcm96 is wel een classy ding dat goed zou passen in je setup,ent kan jaaaren mee.

wat is dit voor draad joh
je lijkt wel een wijf

haha lol :dubbel:

Ja, als ik zo naar je lijstje kijk dan heb je echt wel genoeg spullies hoor. Inderdaad misschien nog iets in de categorie High-end Dynamics of FX, maar dat is het dan wel. Je idee voor die "end tot end" invulling is ook leuk, maar verwacht inderdaad geen bakken met geld. Mensen die kunnen spelen, maar geen middelen hebben voor goede productie, die zullen doorgaans ook niet veel geld hebben om een studio te huren of iets dergelijks...

Maar goed, je bent in ieder geval lekker bezig :okdan:

Met zo'n bijna geweldige lijst, ik zie geen UAD met bv de 1073 of Dimension D, zou ik alleen nog maar zoiets als een SPL Charisma 2 of een goede ADC zoals bv Apogee aanschaffen.

Je hebt al vette synths en zo te horen goede akoestiek. Dan blijft alleen een goede ADC over.

Met zo'n bijna geweldige lijst, ik zie geen UAD met bv de 1073 of Dimension D, zou ik alleen nog maar zoiets als een SPL Charisma 2 of een goede ADC zoals bv Apogee aanschaffen.

Je hebt al vette synths en zo te horen goede akoestiek. Dan blijft alleen een goede ADC over.

Die heb ik ook al: de Steinberg 816, de referentie op dit moment....

Die heb ik ook al: de Steinberg 816, de referentie op dit moment....

nee hij bedoelt een 'goede' ,zoiets duur 2 channel zelfde converters als 816maar met een shitload aan analoge componenten ervoor en erachter om je te laten denken dat je een 'beter' hebt.

alsjeblieft zeg, zeker zo'n outdated lynx of Apogee ding.... of nog erger zo'n BENCHMARK DAC, wat een prutzooi is dat zeg...... nee, de converters in de 828MKIII en de 816 zijn top. net zoals de 824MK2 monitoring. (zou ik echt niet willen ruilen tegen genelec of Dynaudio) ben happy met m'n monitoring.

ik zie toch 1 zwakke schakel in je setup,en dat is die mackie big knob monitor controller,die al je mooie sound lekker omzeep helpt .

een passief unit zou toch veels beter zijn,je hele sound met al wat je hebt ga je nu 'kleuren' (met slechte thd ook nog es erbij) door dat prul ding!

ik monitor ook direct door de 816, alleen daar heb je weer het nadeel van digitale volume regeling. Maar een passive volume controller is i.d.d. nog wel een idee.

Ik mis nog een gitaar in je setup 8o)

Hou je nog genoeg geld over om daarna met gitaar en vriendin op vakantie te gaan. Laat je haar met de pet rondgaan, verdien je die 3.000 gewoon weer terug. Iedereen blij.

de big knob is zo slecht nog niet hoor

ik snap t nog steeds niet allemaal
bestaat deze draad om te roepen hoe goed je t allemaal voor mekaar hebt.
koop gewoon die voyager of whatever en loop er dan ook niet zo over te kwijlen als je verder elk advies in de wind slaat omdat je het al helemaal voor mekaar hebt..

sjongejongejongejongejongejongejonge

ik zou met die 3k een SUNSYN kopen! die heeft niemand, heb je lekker unieke sound!!

Ik zou die €3000,= op mijn bankrekening zetten, staat die ook weer eens lekker in de plus! :engel:

Aangezien ik hoofdzakelijk ITB werk zou ik investeren in UAD-2 met wat fijne plugins en nog wat goeie softsynths. :D En aangezien ik momenteel geen nearfield monitors heb, zou ik daar ook in investeren!

ARGHH.. ik zou €50.000 op kunnen maken in no time als het aan mij lag! :{

Waarom een Sunsyn en geen Omega 8?
Oh wacht, voor 3000 heb je geen Omega 8.
Tsk. Kan je je budget wellicht nog wat ophogen? Want zo blijft het prutsen, natuurlijk!

LOL

Een Voyager was altijd al een langgekoesterde wens
Voor showoff kan ik ook naar het Crib / gearlist topic?

Ik kom uiteindelijk ook wel uit bij de vraag waarom je een topic moet openen met de vraag waar je 3000 euro tegen kapot moet gooien.

Koop gewoon iets als het toch niet zoveel uitmaakt(en als dat geld eprse op moet). Je setup is gewoon in orde dus wat je ook koopt , de impact zal minimaal zijn.

Tja, ik kreeg toch de indruk dat topicstarter geen halve maatregelen wenste te nemen.

Een System 700 zou ook nog wel een leuke optie zijn. Wat heb je in dat kader voor 3000 euro? Eén LFO? :D

Ik ben nou wel compleet hoor:D
kan nu alle kanten uit en heb voldoende speelgoed:okdan:

Back