Wie herkend deze foto?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dj Ricos

Stamgast
Mensen,

Ik ben al heel lang op zoek naar de plugin die ik als foto mee stuur. Ik heb hier ooit een keer mee gewerkt op school, ( jaar geleden ) maar sinds ik daar niet meer zit, kan ik ook niemand meer contacten.

Wie kan mij helpen? Ik ben u zeer dankbaar :okdan:

Attachments

• plug.JPG
    plug.JPG
    29,2 KB · Bekeken: 124
nee hoor, Fjoezs is een naam. Daar zijn geen taal regels voor. Je kan bv i.p.v. John ook Jhon heten :D
zoals die superspits van Feyenoord (Van Burgerking)

Stam+t is gewoon grammatica :D

yeah een thread die ontspoort en ik heb er eens een keer niks mee te maken. :peukie: 8o)

Ik weet dat er op mij ook genoeg is aan te merken, dank daarvoor.
Zo kunnen we elkaar een handje helpen.
Ik moet wel zeggen dat het niet gebruiken van hoofdletters en leestekens me wat minder pijn doet dan herkent met een d schrijven. Dat laatste maakt op mij en dommige indruk en ik wees de topicstarter hierop vanuit menslievendhied.

ik laat nu de hoofdletters en punten weer zitten
dat is ook een keuze
herkent met een d schrijven niet

verder kan ik het trouwens prima loslaten... zeker als ik bedenk dat de d zich wel eens een wat minder populair lettertje voelD

Ah, gelukkig! Fjoesz verkeerd weer in goede staat.

Dat laatste maakt op mij en dommige indruk en ik wees de topicstarter hierop vanuit menslievendhied.

Jouw interpunctie gebruik is ook erg beroerd moet ik zeggen. Maar ga vooral door met je spuitelferij. <- Geen bestaand woord overigens.

zoals ik al zei, dank aan allen die mij wijzen op mn fouten :)
sinds mn nieuwe platte toetsenbord weten mn letters niet meer precies in welke volgorde ze moeten en of ze überhaupt op het scherm moeten verschijnen
daarnaast check ik hier amper of wat ik geschreven heb enigzins klopt
maar goed
de d schrijven waar een t hoort zie je steeds vaker.. en daar moeten we ferm tegen optreden
dat is geen typfoutje.. dat is de d kiezen waar een t hoort
das n andere categorie
mee eens?
ok
dit is misschien ook een goed moment om het fijne van de schrijfwijze van "gitaarpeNdaal" even onder de loep te nemen
over het algemeen schrijf je peNdaal (meervoud:peNdale).. met een hoofdletter N voor de d
op werkdagen voor 18:00u kan er gekozen worden om de N te vervangen door de eerste letter van de dag
dus op een woensdag om 15u zou je kunnen zeggen: peWdaal
aangezien er ook mensen in het weekend werken is eigenlijk elke dag een werkdag
duidelijk nu voor iedereen?

zoals ik al zei, dank aan allen die mij wijzen op mn fouten :)
sinds mn nieuwe platte toetsenbord weten mn letters niet meer precies in welke volgorde ze moeten en of ze überhaupt op het scherm moeten verschijnen
daarnaast check ik hier amper of wat ik geschreven heb enigzins klopt
maar goed
de d schrijven waar een t hoort zie je steeds vaker.. en daar moeten we ferm tegen optreden
dat is geen typfoutje.. dat is de d kiezen waar een t hoort
das n andere categorie
mee eens?
ok
dit is misschien ook een goed moment om het fijne van de schrijfwijze van "gitaarpeNdaal" even onder de loep te nemen
over het algemeen schrijf je peNdaal.. met een hoofdletter N voor de d
op werkdagen voor 18:00u kan er gekozen worden om de N te vervangen door de eerste letter van de dag
dus op een woensdag om 15u zou je kunnen zeggen: peWdaal
aangezien er ook mensen in het weekend werken is eigenlijk elke dag een werkdag
duidelijk nu voor iedereen?

Pff..wat een gezever in deze thread.
Kom op jongens back on topic:

Derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijT is stam+t.
Dus herkent moet met een T.

Dat gelul over slappe compressor plugins moet eens ophouden!

Ik moet wel zeggen dat het niet gebruiken van hoofdletters en leestekens me wat minder pijn doet dan herkent met een d schrijven. Dat laatste maakt op mij en dommige indruk en ik wees de topicstarter hierop vanuit menslievendhied.

het is zooo Dom , dat schrijver van bovenstaande zich niet realiseert , dat het verwisselen van d's en t's Niets te maken heeft met domheid , noch met onverschilligheid, maar vaak een basisfalen is bij lieden die enigerlei mate van dyslexie hebben. ( geloof me ik kan/ken alle ezelsbruggetjes en heb de helft van mijn huiswerktijd op de lagere en middelbare school alleen aan het ( tevergeefs ) leren van de juiste spelling besteed ).
dit betitelen als "dom" valt in dezelfde klasse , als proberen linkspoten"normaal" rechts te laten schrijven. foei foei foei ( of in maastrichts; foi, foi, foi ).

om over die compressors nog maar te zwijgen , POLLENS , IK WORD NIET GOED !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back