Wie herkend deze foto?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
groeit ie zonder licht en water ?( voor in m'n studio )

Ja en je begint met een hoofdletter en eindigT met een punt. Sinds wanneer is dit een issue bij synthforum? :engel:

iig bedankt voor jullie hulp!

Ps. aub niet over Feyenoord beginnen..

gaat goed he met feyenoord;:D

het is zooo Dom , dat schrijver van bovenstaande zich niet realiseert , dat het verwisselen van d's en t's Niets te maken heeft met domheid , noch met onverschilligheid, maar vaak een basisfalen is bij lieden die enigerlei mate van dyslexie hebben. ( geloof me ik kan/ken alle ezelsbruggetjes en heb de helft van mijn huiswerktijd op de lagere en middelbare school alleen aan het ( tevergeefs ) leren van de juiste spelling besteed ).
dit betitelen als "dom" valt in dezelfde klasse , als proberen linkspoten"normaal" rechts te laten schrijven. foei foei foei ( of in maastrichts; foi, foi, foi ).

om over die compressors nog maar te zwijgen , POLLENS , IK WORD NIET GOED !

naja dat kan natuurlijk.. dan excuus aan iedereen die ik tegen een zeer been heb geskupt
maar t meerendeel van de d's komen daar niet vandaan op interned denk ik
gratis vingerplanten?

hij wilt vind ik nog steeds met stip de meest storende en veel gemaakte taalfoud.

dyslexie is niet stam+t verkeerd doen... dat is specivicatie schrijven en dan niet zien wat er fout is, dus spellen in het algemeen....

Dyslexie was niet stam + T verkeerd doen.

Dyslexie loopt door een woud van synths.... Dyslexie liep door een woud van synths....
hopla loop + t dus :D

Enige ezelsbruggetje is natuurlijk e.e.a. in verledentijd zetten ;)

Nu graag weer VSTi-gebabbel .....

(tegenwoordig is iedereen ADHD-er met dyslexie...mode verschijnsel of zal het de voeding zijn die zorgt voor al die hersenafwijkingen?)

Enige ezelsbruggetje is natuurlijk e.e.a. in verledentijd zetten ;)

"Wie herkend deze foto" wordt dan "wie herkon deze foto" dus dan het is met een "o"???
Lastig hoor gelukkig kom ik uit utreg daar doen we sowieso niet mee aan "t"'s
:D

"Wie herkend deze foto" wordt dan "wie herkon deze foto" dus dan het is met een "o"???
Lastig hoor gelukkig kom ik uit utreg daar doen we sowieso niet mee aan "t"'s
:D

Nee heur, gewoon "Wie herkende deze foto" dus herkennen - nen = stam
stam + t = herkent

Maar vooruit, voor de moeite :baco:

Ik vind het ergste nog wel dat men te onpas men schrijft, terwijl men mijn bedoelt!
Snappie 'm nog? :D

Ze hebben het dan over "men mixert" (mixert=mengpaneel), "men geluidskaart" en "men" weetikveelwat. Terwijl ze gewoon "mijn" bedoelen.
Gaan we nu de 'lange ij' vervangen door de 'e'? Is 'ij' typen nu zoveel meer werk?

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe hun serieuze correspondentie (als ze die al moeten voeren) eruitziet. :dubbel:

Bericht door een moderator:
Op verzoek gesloten, vraag is zoals vemeld ook beantwoord dus om verdere onzin te voorkomen: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back