Als Tiesto fan is dit toch niet een beetje tiesto achtig.
als eerste de "sidechain" ruiscchhhhhhhh te weinig ducking, veels te weinig verb en veels te veel mid. De percussie klinkt veels te keyboardachtig en tiesto maakt geen "huppeltjes" als die weer rond gaat met z'n progressies, dit zit toch veel meer tegen jaren 80 synthpop aan (howard jones e.d.) qua synth rythmes dan tegen Y2K trance van Tiesto en consorten.
tip: verschuif je lead eens 1/16 naar achteren en laat hem lekker syncopatisch stuiteren op de beat en bassline. goede tranceritmes zijn complex en niet als een soort van Wendy & Lisa performing ingespeeld. (als dat je doel is?)
die op de 4e tel tuutuu tuu tuu tuu tuu aan het eind van iedere loop is NOT DONE (voor Trance dan i.g.g.)
Dit is geen Tiësto track zoals ik de tracks van hem ken en daarom ook een collab met Hardwell. Ik hoor de melodietjes van Hardwell maar gemaakt met een sound die Tiësto vaak gebruikt.
Naar mijn idee geen goede track (ook al ben ik een Tiësto fan!), maar zijn laatste tracks vond ik sowieso al wat minder maar dat is mijn mening (over smaak valt niet te twisten)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.