Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als je het gaatje afplakte wel... maar was naar mijn idee idd niet altijd even zo betrouwbaar als DDtjes...Maar HD floppen vraten ze niet toch?

mja goed, jij was er van het begin al bij en kent de Amiga zeer waarschijnlijk inside-out maar iemand die nu net begint ga je toch geen Amiga adviseren lijkt me?![]()

ja zeker !! Dan word ik zot als ik alles moet uitleggen !!mja goed, jij was er van het begin al bij en kent de Amiga zeer waarschijnlijk inside-out maar iemand die nu net begint ga je toch geen Amiga adviseren lijkt me?

laat maar eens horen danSommige mensen adviseerden me ook sterk af om met een dx7 te beginnen, maar het lukt nu toch wel al redelijk (ja ja , beter dan subtractief)![]()
ik kan het mij nl moeilijk voorstellen met die weinige tijd die je moet hebben met zoveel zaken die je tegelijk wil... 
Niet te moeilijk: gewoon lekker allebei proberen en kijken wat bevalt toch?
In je set up lijst staat toch al een Atari 1040ST...hoezo dat dan??

Er valt natuurlijk wel wat te zeggen voor het gebruiken van 'the real deal', dat heb ik ook met de C64, maar zodra ik alles aangesloten heb, floppy geladen heb...zuch, ff wachten,...ik betrap mezelf er vaak op de emulator op te starten
Mijn Amiga 500 staat nog op zolder, ik kan het niet over mn hart verkrijgen het ding weg te gooien (heb m destijds van mn eigen schamele NLG 1250,- gekocht), maar zie mezelf het ding ook niet echt meer gebruiken.
Wat anderen al zeiden, de beleving die het apparaat toen zo magisch maakte is er allang niet meer en dat geef ik als vintage computingfreak en diehard 80/90's fan niet graag toe.

Je weet dat de Amiga standaard geen midi heeft en je dus nog een aparte midi interface voor de Amiga moet kopen?