Amiga 500 of Atari 1040st

Status
Please reply by conversation.
^ Pat Benatar @ 1:45 @ Max clip
80's pwn all..... unfortunately for the next 40 friggin'years you're bombarded with this shit. c'mon !

Ik heb een atari 1040 st staan zonder monitor (die zou je ergens anders vandaan moeten halen) met floppen met cubase voor noppes en ik wil het ook nog eens naar je opsturen als je de verzendkosten betaalt er zit zelfs geloof ik een muis bij, want ik woon in Eindhoven en als Utrecht al te ver voor je is . Natuurlijk geheel op eigen risico want er wordt wat gooi-en smijtwerk verricht bij TNT post . Soms denk ik dat ze tnt gebruiken om de post te verzenden . Ik ga verhuizen dus alles wat ik niet meer gebruik gaat weg en als ik er iemand een plezier mee kan doen . Aan gratis+verzendkosten kun je geen buil vallen dacht ik zo. Pb maar als je interesse hebt

Ik heb een atari 1040 st staan zonder monitor (die zou je ergens anders vandaan moeten halen) met floppen met cubase voor noppes en ik wil het ook nog eens naar je opsturen als je de verzendkosten betaalt er zit zelfs geloof ik een muis bij, want ik woon in Eindhoven en als Utrecht al te ver voor je is . Natuurlijk geheel op eigen risico want er wordt wat gooi-en smijtwerk verricht bij TNT post . Soms denk ik dat ze tnt gebruiken om de post te verzenden . Ik ga verhuizen dus alles wat ik niet meer gebruik gaat weg en als ik er iemand een plezier mee kan doen . Aan gratis+verzendkosten kun je geen buil vallen dacht ik zo. Pb maar als je interesse hebt

pmed

Ik weet niet hoeveel ik je moet bedanken!:D

Leuk voor je, benieuwd naar je eerste track. :)

Is er iets bijzonders voor nodig om een TFT VGA monitor op zo'n atari aan te sluiten? of alleen een zelfbouw kabeltje?
Ik weet dat je voor de Amiga (500 iig) een FlickerFixer nodig hebt om de framerate omhoog te krijgen zodat die binnen de range valt die een multi-scan aankan. Kan een TFT echter ook meerdere refreshrates aan?

IK gebruik zo'n adapter om de atari hi res, op de rgb poort van de flatscreen te krijgen...

Voor de amiga gebruik ik de Picasso IV RGB uitgang...
Ik dacht idd, dat de standard amiga video uitgang niet werkte voor de flatscreen via RGB...

Uhm, heeft iemand nog een toetsenbord voor een amiga, floppy drives voor een amiga? of een amiga waar hij niets meer mee doet , mag defect zijn. Want mijn amiga heeft het begeven, deed er een floppy in, kraak kraak tsscccchhhh, en leest geen flops meer :(

Status
Please reply by conversation.
Back