Amiga 500 of Atari 1040st

Status
Please reply by conversation.
een atari zal je ook wel voor een habbekrats op de kop kunnen tikken, daar gaat het ook niet om...
waar het wel om gaat is dat je er zo bijzonder weinig (voor today's standards) nog mee kan doen...
en als je dan de standaard Atari setup hebt die ik dus al eerder aangaf hebt dan ga je je alleen maar flink ergeren dus dan moet je al snel het advies van BasicSystem op gaan volgen en dan kom je al snel boven je beoogde 12,50 budget uit...

er was laatst ook en gozer op marktplaats die 150 euro voor zijn atari wou hebben omdat er nog een doos omheen zat :D:P

Analogman kan hier trouwens nog wel een 1040STf mét monitor afhalen voor gratis ende voor niks als hij dat graag wil. Maar ik ga hem niet opsturen...

Mijn A1200 krijg je echter niet :D

Vleuten ligt wel erg ver weg van groningen, anders had ik het zo gedaan ;{

Heb geen auto, kan moeilijk op de fiets gaan met een atari achterop :D
de monitor zal een beetje moeilijk gaan idd maar een atari alleen gaat heel best, in de ene fietstas en een amiga in de andere :P

maar idd, dat wat Chinetti zegt was erg 80's, dat zijn van die vintage dingen die je je ook maar eens moet gaan aanmeten :D

de monitor zal een beetje moeilijk gaan idd maar een atari alleen gaat heel best, in de ene fietstas en een amiga in de andere :P

maar idd, dat wat Chinetti zegt was erg 80's, dat zijn van die vintage dingen die je je ook maar eens moet gaan aanmeten :D

Maar heb geen tomtom op mijn fiets, dus wordt erg lastig fietsen vanuit groningen naar utrecht, mag ik wel slaapzak meenemen want ben dan al gauw paar dagen onderweg :D:P hehe

Ik zou juist de ST niet voor muziek gebruiken. Leuke midi sequencer, maar meer ook niet.
Een Amiga met midi controller en leuke tracker software zoals octamed is veel gaver.
Zou die ST links laten liggen. Dat deden de mensen begin jaren '90 ook al :-)

Hey renepla, jij hebt ook mooie videoclips gemaakt zeg :P:okdan::D

Status
Please reply by conversation.
Back