Stemronde Synthforum Sample Contest

Stemronde Synthforum Sample Contest

• Track 1

Stemmen: 1 1,5%
  • Track 2

Stemmen: 12 18,5%
  • Track 3

Stemmen: 2 3,1%
  • Track 4

Stemmen: 8 12,3%
  • Track 5

Stemmen: 0 0,0%
  • Track 6

Stemmen: 5 7,7%
  • Track 7

Stemmen: 2 3,1%
  • Track 8

Stemmen: 0 0,0%
  • Track 9

Stemmen: 1 1,5%
  • Track 10

Stemmen: 4 6,2%
  • Track 11

Stemmen: 11 16,9%
  • Track 12

Stemmen: 6 9,2%
  • Track 13

Stemmen: 9 13,8%
  • Track 14

Stemmen: 4 6,2%

• Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquete gesloten .

matt second

acid management
Staff member
Welke track vind jij het beste ?

Eigenlijk zijn ze allemaal goed.. daarom heb ik het maar als een mijn-eigen-smaak-contest gezien: track 13 vind ik het mooiste.

hmmm zo kan iedereen mooi op zijn eigen stemmen ... lijkt me ook niet de bedoeling ehehe is toch moelijker dan gedacht een stemming organiseren hahaha :halleluja

Origineel geplaatst door endonyx
hmmm zo kan iedereen mooi op zijn eigen stemmen ... lijkt me ook niet de bedoeling

Maakt op zich niet zoveel uit. Als iedereen dat zou doen, dan krijgt iedere track minimaal 1 stem. Er zijn nu al 24 stemmers geweest, dus dat betekent dat er netto 10 stemmen worden verdeeld over 14 tracks (24 stemmers - 14 producers = 10 overige stemmen).

i-d

i-d

Als er toch 14 tracks passen op mn cd-rretje:engel: waarom niet op de dsf cd zelf?:eureka:

ja idd, zag net al dat de totale lengte 65 minuten was ..... dus dat lijkt me geen probleem ehehehe

dan kan je er zelfs nog als eerste track alle samples aan mekaar knopen en die erin zetten ;)
(lijkt me helemaal nog niet zo'n slecht idee zeg hahahaha)

Heb zojuist op Nr. 12 gestemd... Vind de kwaliteit van alle nrs errug hoog!!

:dj:

Poeh... moeilijk hoor!

Poeh... moeilijk hoor!

Ik wil me er niet te makkelijk vanaf maken gezien het feit dat alle deelnemers er de nodige tijd in hebben gestoken. Dus wilde ik even in het kort mijn bevindingen per track geven.

1) Lekker monotoon maar wel ook wat te simpel. Subtiele filtering en lekkere zuigende hat.

2) Zeker origineel! Gaat (rond 02.50) mooi op tijd over de andere boeg om niet saai te worden. Genomineerd!

3) Heerlijk clubbie. Lekker swingend. Verandering komt wat te laat en lijkt er meer op alsof er een andere plaat ingemixed wordt.

4) Synthesizer Greatest! Boeiend! Afwisselend! Niet mijn dagelijkse kostje maar zeker lekker. Genomineerd!

5) Back to da old-school! Lekker 'simpel', dansbaar en vrolijk. De beats lopen hier en daar niet gelijk (bv. 00.45 - 00.59). Tijdslimiet overschreden terwijl de track makkelijk korter kan.

6) Lekker heldere track. It takes you on a journey... of is het een trip :) Stem-sample komt er mooi in uit.

7) WHAA!! Deep shit! LEKKERRR!! Wanneer is Dance Valley ook alweer?! Genomineerd!

8) Pick up your game-pads and figth (vanaf 01.29)! Vreemd effect (rommelig) op de hi-hats. Vrolijk.

9) Beat Street the king of the beat vs old-school house! Komt wat gedateerd over maar zeker ook lekker. Enjoy and listen.

10) OK dan!! Weer zo eentje waarvan mijn voeten gaan jeuken. Hier en daar leuke verrassing. Genomineerd!

11) Grappig origineel. Meer 'behangmuziek' (zeker niet negatief bedoeld) voor een multimedia presentatie.

12) Lekker agressief. Mist alleen detail door de totale oversturing.

13) Ook hier een lekkere luister-track voor Synthesizer Greatest. Zeker het zwaartepunt op 01.40 komt lekker binnenzetten, met dank aan de helderheid van de rest van de mix! Genomineerd!

14) OH JA!! Daar gaan m'n voeten weer! Vette lead is alleen erg aanwezig waardoor hij gedurende de track wat gaat vervelen... in 'luisterstand' wel te verstaan.

Ik vond het geen eenheidsworst, zeker gezien het feit dat er met dezelfde ingrediënten gewerkt is, alleen met andere specerijen en natuurlijk... andere koks.

Mijn favoriete genre is dance: house/trance/techno. Dance-muziek maken is bij mij (persoonlijk dus) niet alleen maar mooie klanken kunnen maken, of schitterende eindmixen kunnen maken, of alles over bits-bytes-bloobs weten, of de volledige muziektheorie erin gestopt hebben... het moet mij vooral kunnen laten dansen, al op mijn stoel. Ik moet er zin van krijgen om te gaan stappen, swingen, bewegen.

Nummer 7 ging lekker deep... nummer 14 begon lekker... maar mijn stem gaat uit naar track nummer: 10! 8~

MAAR VOOR ALLE DEELNEMERS: PETJE AF!

Ik heb me intuitief opgesteld bij het beslissen. Ik hou nu eenmaal van een track/stuk met ritme, harmonie, melodie, FX. En goede sfeer. Ik heb alle tracks beluisterd, en qua sfeer vond ik track 11 IMO [mijn eigen indivuele smaak] toch wel het meest aansprekelijk. En track 2. De rest vond ik ook gewoon hardstikke goed.
Het niveau van al deze tracks is buitengewoon goed . Iedereen alvast gefeliciteerd. Ik ben onder de indruk!

ik ga ze nu in 1 keer achter elkaar luisteren en dan hoop ik 't gelijk te weten

er zaten veel leuke tracks bij, maar ik vond persoonlijk 4 en 14 de beste, meest overtuigende tracks
...smaak afhankelijk natuurlijk
ok, ik moet er 1 kiezen en welke dat is hou ik lekker voor mezelf :)

Laatst gewijzigd:
wow kep al meer stemmen dan ik dacht dat ik zou hebben :S hahahaha vet!

Tsja voor mij zijn het 4 en 13 met afstand van de rest 9, 11 en 14 vind ik ook wel goed en 2 eigenlijk niet zo.

4 vanwege de melodieen, details, goede mix en orginaliteit
13 vanwege de briljante akkoorden op het eind, mooie beat (zelf gemaakt zeker) en zeer mooie mix (lekker diep)

Ik heb voor nummer 4 gestemd, omdat daar naar mijn smaakt het meest en mooist uit de samples wordt gehaald.
Echt super knap.

Een aantal verschillende soundsettings maken het nummer heel breed.

Daarnaast houdt ik wel van dat rustige mystieke geluid:)

De meningen zijn nogal verdeeld zie ik! Leuk, want daardoor blijft het voorlopig erg spannend!!
Wanneer is de deadline, de sluitingsdatum van deze poll eigenlijk??

Ik ben benieuwd of het resultaat van deze poll hetzelfde is als die van de e-mail stemronde. We zullen zien.

Back