Stemronde Synthforum Sample Contest

Stemronde Synthforum Sample Contest

• Track 1

Stemmen: 1 1,5%
  • Track 2

Stemmen: 12 18,5%
  • Track 3

Stemmen: 2 3,1%
  • Track 4

Stemmen: 8 12,3%
  • Track 5

Stemmen: 0 0,0%
  • Track 6

Stemmen: 5 7,7%
  • Track 7

Stemmen: 2 3,1%
  • Track 8

Stemmen: 0 0,0%
  • Track 9

Stemmen: 1 1,5%
  • Track 10

Stemmen: 4 6,2%
  • Track 11

Stemmen: 11 16,9%
  • Track 12

Stemmen: 6 9,2%
  • Track 13

Stemmen: 9 13,8%
  • Track 14

Stemmen: 4 6,2%

• Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquete gesloten .
'k Heb ook voor track 13 gekozen, omdat het muzikaal het meest voorstelt. Goede beat en mooie accoorden!

Track-10 Kick's Ass

Track-10 Kick's Ass

Ik heb gekozen voor Track-10. Lekker strak met Leuke Geluiden.

greetz,

Ik heb een lichte voorkeur voor track 2, ware het niet dat er wel HEEL er wordt geprobeerd om als Aphex Twin te klinken. Ik zal eens een vers kopje thee drinken en nog eens het lijste nagaan... misschien dat ik het dan weet. :D

ik houd ervan als muziek me mee neemt op een reis, track 2 en track 4 deden dat bij mij het best
ik heb uiteindelijk gekozen voor track 4.

de anderen nummers zijn trouwens ook van een hoog niveau!

ik heb op track 10 gestemd, maar ik vind dat ik daarmee de rest van de tracks geen recht aandoe... was het plan aanvankelijk niet dat iedereen een top-3 zou insturen? (en in dat geval: track10 -> 3pt, track13 -> 2pt, track14 -> 1pt *D )

Origineel geplaatst door cadra
was het plan aanvankelijk niet dat iedereen een top-3 zou insturen?

Dat is het andere deel van het plan.

Deze poll is het ene deel. Hier mogen alle geregistreerde forumleden aan meedoen.

Het insturen van de top-3 mag alleen gebeuren door de mensen die een track hebben ingestuurd.

De scores worden bij elkaar opgeteld.

Zo heb ik het begrepen.

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Dat is het andere deel van het plan.

Deze poll is het ene deel. Hier mogen alle geregistreerde forumleden aan meedoen.

Het insturen van de top-3 mag alleen gebeuren door de mensen die een track hebben ingestuurd.

De scores worden bij elkaar opgeteld.

Zo heb ik het begrepen.

aha... hmm, had ik nu maar wel een track ingestuurd ;)

hoe gaan ze hier een puntenverdeling doen als er 2 menen een even aantal stemmen heeft!!!???

Origineel geplaatst door endonyx
hoe gaan ze hier een puntenverdeling doen als er 2 menen een even aantal stemmen heeft!!!???

Hum ja, het blijft lastig.:erm:

Dat idee van die punten (14,13 etc..) is toch niet zo handig omdat er best veel hetzelfde aantal kunnen hebben.
Dus ik was van plan om van de poll de percentages te nemen en deze bij de andere lijst op te tellen.
Op die manier is er een geringe kans dat er 2 hetzelfde aantal punten hebben.
Mocht dit toch gebeuren dan moest het maar zo zijn, heeft toch geen invloed op de prijs. :D

Grt. Ronald.

Origineel geplaatst door Ethereal
Vind de kwaliteit van alle nrs errug hoog!!

....ehm... ik wil niet lastig zijn en zeik me er niet op af want het is mijn bescheiden mening maar ...
ik vond de algehele kwaliteit bedroevend laag....!?!
maar nogmaals zeik me er niet op af want het is mijn mening maar!

Waarom kan ik maar elke keer 2 nummer downen?
Zit er een timer op ofzo? Elke keer weer een nieuwe browser openen.
Erg irri.

Origineel geplaatst door korgkonijn
....ehm... ik wil niet lastig zijn en zeik me er niet op af want het is mijn bescheiden mening maar ...
ik vond de algehele kwaliteit bedroevend laag....!?!
maar nogmaals zeik me er niet op af want het is mijn mening maar!

En waarom vond je dat?

Origineel geplaatst door Solid_Snake
En waarom vond je dat?

toen ik alle tracks beluisterde had ik het idee dat niemand het echt serieus heeft genomen. sommige nummers was praktisch 3 minuten rampetampetamp op een 13 in een dozijn niveau. het is niet dat ik niet van ruige muziek hou, maar je moet ruig/techno/hardstyle/hardcore niet verwarren met boem tik boem tik....
op het moment dat je niks aan compositie doet of geen ruimte/diepte erin brengt wordt het dus wel een eenheidsworst...
sorry maar dat is wat ik vind. ik vind de samplecontest een heel leuk idee maar de resultaten stellen mij wat teleur: ik had er meer van verwacht denk ik

sorry maar dat is wat ik vind. ik vind de samplecontest een heel leuk idee maar de resultaten stellen mij wat teleur: ik had er meer van verwacht denk ik

Weet je wat, stuur een track in gemaakt met enkel de samples.
Dan zorg ik ervoor dat je nog wordt meegenomen in de stemronde.
Kijken of je het (volgens jou) lage niveau kunt overtreffen, moet geen probleem zijn als ik jou zo hoor.
Ik heel beniewd wat je ervan maakt want zo te horen moet dat een SUPER track worden.

Grt. Ronald.

PS. Als je dat niet ziet zitten: :bekdicht:

Nou ja, het is jouw mening. Daar ben ik het totaal niet mee eens. Maar los daarvan mag je qua poseren van je mening ook wel wat meer rekening houden met de mensen die je onheus bejegend.

Origineel geplaatst door fuse
Nou ja, het is jouw mening. Daar ben ik het totaal niet mee eens. Maar los daarvan mag je qua poseren van je mening ook wel wat meer rekening houden met de mensen die je onheus bejegend.

mwaa,.. als één van die bejegende mensen kan ik mij wel terugvinden in korgkonijn zn mening. Ik heb liever dat hij eerlijk is i p v te gaan hypen over de "trax" zoals "wou, wat zijn ze goed..." daar hebben we ook nix aan.

grz jzz

Nou ja, je hoeft het niet helemaal goed te vinden of zo maar om daar nou mensen persoonlijjk op aan te vallen is een tweede. En dan nog beweren 'het is mijn mening maar, dus zeik me daar niet over af' vind ik ietwat hypocriet. Je zeikt nl zelf wel mensen af maar daar mag je niet op reageren?

Maar goed, boeiend wat konijn er van vindt. We doen het voor de lol en we hebben leuke dingen gemaakt IMHO. Als je ze niets vind delete je ze en besteld je die CD niet. Makkelijk zat.

Back