Oberheim Son of 4-voice

Ik vind het alleen jammer dat ik er geen ruimte voor heb. Ik schat dat hij toch ruim een meter breed is.

Dat is juist de reden; ik ben al modulair gegaan, met twee systemen, waarvan de Theis in de gelijknamige draad staat..

Attachments

• Analogue Systems RS-8500 Integrator front.jpg
    Analogue Systems RS-8500 Integrator front.jpg
    94,2 KB · Bekeken: 83
Ik vind het alleen jammer dat ik er geen ruimte voor heb. Ik schat dat hij toch ruim een meter breed is.

ik had Tom Oberheim gemaild over de dimensies en kreeg het volgende terug:

--------------------

the approximate dimensions are: 48 inches wide by about 9 inches deep by about 9 inches high

the 48 inch wide is very likely but the depth and highth are approximate

the unit will weigh about 40 pounds.

tom o.

-------------------------

dus iets meer dan 1.20m

De SO4V, ofwel Son of 4 Voice, laat nog een poosje op zich wachten. Er is nog geen nieuwe release datum, maar deze zal er zeker niet voor najaar 2012 zijn.

Reden? Er komt eerst een Two Voice. Richtdatum daarvoor is voorlopig ergens in het eerste kwartaal van 2012.

Aldus Tom Oberheim.

De SO4V, ofwel Son of 4 Voice, laat nog een poosje op zich wachten. Er is nog geen nieuwe release datum, maar deze zal er zeker niet voor najaar 2012 zijn.

Reden? Er komt eerst een Two Voice. Richtdatum daarvoor is voorlopig ergens in het eerste kwartaal van 2012.

Aldus Tom Oberheim.

Wat een raar verhaal. Als je een 2-voice kunt bouwen kun je toch een 4-voice bouwen? :erm:

Zal wel een nieuwe marketing zijn?

Ik ben tot de sonOf4Voice iig blij met mijn SEM patch :)

Als Tommeke nog wat treuzelt is mijn Fourmant modular misschien nog eerder klaar dan zijn Son Of Four Voice. :) We zien het wel weer gebeuren, of niet. Het zal in ieder geval wel een leuk ding zijn hoor, zoo'n SO4V. Als hij tenminste wat klinkt als de oude 4 voice.

Gelukkig is de release uitgesteld .... heb ik nog even de tijd om te sparen 8~
Dit is gewoon een dikke MUST HAVE!

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/6TXllVdz3wg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://youtu.be/6TXllVdz3wg

best een geekie clipie;-]
tom ; citaatjuh theresnot much to learn ...but alot to experiment

an ol 2voice sem :engel: klink afhankelijk vd vid best heftigh en anders dan de new:okdan:

Hoy iedereen ik heb een tijdje geleden nog met tom oberheim ge-emaild dit was zijn andwoord,....dus effe geduld.....

" Here is the latest info on the SO4V. I have not had time to put this info up on my site yet.

A few months ago, for several engineering and production reasons, I decided to delay the SO4V until late summer 2012. In the meantime I am developing a redo of the old Oberheim Two Voice which I hope will be available sometime in April.

tom o.

Zo dan weten jullie het ook hoelaat het is ;)

Of je leest eerst het topic door..................het is al een poosje 23 december 2011, 15:49 geweest:)
Weet jij in ieder geval hoe laat het was \\______

Ja, vet dat er een 2 Voice komt! En april is al snel! Ik denk dat er ook meer markt voor is dan voor de 4 Voice. Nu inderdaad nog een prijs... Zal wel flink oplopen zeker in EU. :(

Back