Oberheim Son of 4-voice

sjeeeezus watvettig ; niet eens belachelijk priced

die sem rocken wel
mooim concept een two voice zou ook leuk zijn

PietjePieter;1345756 Alleen een klein probleem... Hoe ga ik mn vriendin uit leggen dat we dit jaar helaas niet op vakantie kunnen :D[/QUOTE schreef:
Je kunt toch gewoon die foto's laten zien? Of houdt ze van Oisterwijk i.p.v. klassiek modern?

Het is geloof ik maar goed dat dit soort zaken niet meer op de voorpagina komen, mensen doen er rare dingen voor...

:)

Tom = God

Tom = God

There is a God... Bow to the new messiah... :halleluja

oberheim_img_4.sflb.ashx

deze post zou verboden moeten worden.
8 stemmen , en meer analoog kun je hem niet krijgen.
en het ergste is : Het Is te doen ! ( met wat moeite natuurlijk, maar toch, de mogelijkheid bestaat ! )
daar zou deze jongen wel eens even graag mee willen stoeien .
oh ja volgende synthdag , nijmegen, ik schrijf mij als 1ste in voor een kleine probeersessie...

is er ergens ook een dual versie met bijpassend keyboard ?8~8o

zo maar even een gedachte, maar de boards van deze synth, zouden die gebaseerd zijn op SMD of op trough hole componenten ? En zo ja.. ;) maakt dat uit ?

thru hole , dat voel je toch aan je ... nou ja je weet wel.

Ummm.... die nieuwe SEM's (waar dit op gebaseerd is) zijn SMD en niet meer thru-hole.

te ernstig dit ... pfffff
moet echt even bijkomen.
stel dat je een 8 voice hebt straks....OMG!!
Tom = eindbaas!!

Ummm.... die nieuwe SEM's (waar dit op gebaseerd is) zijn SMD en niet meer thru-hole.

precies wat ik dacht idd, maakt dat nog uit in de zin van modden of andere tweaks in de toekomst of is alles mogelijk.. vraag ik me af. :)

Tja, voor de Fenix ben ik denk ik toch te laat. Dus ik denk inmiddels bij mezelf... waarom niet?
Alhoewel... hoe langer ik wacht, hoe beter de opties met die SEMs. Eerst kon ik niet kiezen tussen patch en midi, toen kwam de pro, toen zou er een two-voice komen, nu dit... :D
Ik reken er maar niet op dat de leverdatum echt wordt gehaald. Met de MIDI versie was leverbaarheid ook een drama.

Oh en even zuurpruimen / nerden;
100% discrete analog ... absolutly no custom chips.
Ik wou maar zeggen, dat lijkt me toch verdraaid lastig vol te houden, met die programmer / MIDI interface erin... :D

Tot slot... in het kader van 1 euro voor 1 dollar (waar het altijd op neer schijnt te moeten komen):
voor datzelfde geld heb je ook een Korg Kronos. Oeh... wat moet ik nou toch kiezen? ;)

Back