Oberheim Son of 4-voice

Jammer dat ik op dit moment no way ff 3500 eurootjes bij elkaar spaar, was een mooie vervanging geweest voor mn monomachine. :koffie:

ps: waarom staat dit eigenlijk niet op de voorpagina?

En stiekem nog zo modulair als wat.

Mwah, niet overdrijven. Het is een redelijk flexibel ontwerp, maar je haalt er toch niet de geintjes mee uit die je met een modular kan.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dit geen schitterend apparaat is. Maar de echte geluidensmid wil méér. :)

Ze maken maar hun eigen nieuwsbericht, de laatste keer kreeg ik zo de wind van voren dat die commissie van mij wel een enkeltje Kaukasus mag. Nieuws, dat leest u hier onder de leden en niet vanuit het Politbureau van de voorpagina.

Lang leve de vrije pers! Weg met de censuur! Voor een democratisch Egypte!

Ze maken maar hun eigen nieuwsbericht, de laatste keer kreeg ik zo de wind van voren dat die commissie van mij wel een enkeltje Kaukasus mag. Nieuws, dat leest u hier onder de leden en niet vanuit het Politbureau van de voorpagina.

Lang leve de vrije pers! Weg met de censuur! Voor een democratisch Egypte!

:kroon:

:halleluja

:okdan:

Unfortunately the Four Voice was blown out of the competition by the release of the polyphonic Sequential Prophet-5, which offered true polyphony with a single set of sound shaping controls and comprehensive patch memory.
--
Zo. Dus wat is hier zo bijzonder aan? Voor het geld koop je ook een Korg Monopoly, Jupiter 4 en Prophet08 samen.
(ben overigens gewoon nieuwsgierig wat er zo ontzettende spannend is aan een 4-voice, heb er nooit 1 gezien namelijk)

prophet 08 klinkt als een vaatdoek. Monopoly is niet polyfoon met zijn enkele filter en 4 stemmen en een juup4 heet slechts 1 osc per voice.

En de SEM is ongeveer de dikste anapoly

en je kan iedere voice volledig apart instellen

Wat een gruwelijke bak. Nog steeds blij met mijn SEM, een van mijn beste aankopen ooit. Weet nog niet of ik deze ga kopen, eerst maar eens wachten op meer informatie.

De tranen lopen aan de kuiten, het glazuur springt van de tanden.
Dit is de vetste poly ooit.

Ik verricht allerlei sexueele handelingen tegen geringe betaling, ook extreem. Pm voor meer info.

geloofjemeteen...hihiwie wil de nou een mini moog / jp8 ..obie rulezzzzz
tom ook!

Attachments

• ob_mini_sequencer.jpg
    ob_mini_sequencer.jpg
    44,7 KB · Bekeken: 66
  • oberheim_4voice_prog.jpg
    oberheim_4voice_prog.jpg
    70,2 KB · Bekeken: 61
te ernstig dit ... pfffff
moet echt even bijkomen.
stel dat je een 8 voice hebt straks....OMG!!
Tom = eindbaas!!

new moog spullen zijn ook leuk, korg al weer minder , monotron pfffff
tom = egt goed bezighhh:okdan:
kleine sem module met cv points vonk al trnggg vettje ,...en goed bruikbaar
betaalbaar = key hier

new moog spullen zijn ook leuk, korg al weer minder , monotron pfffff
tom = egt goed bezighhh:okdan:
kleine sem module met cv points vonk al trnggg vettje ,...en goed bruikbaar
betaalbaar = key hier

hij heeft in ieder geval van dave smith een paar dingen kunnen afkijken hoe het niet moet.
en een paar dingen hoe het wel moet dus,

klein beginnen, slimme grote vervolgstap als het aanslaat.
ik zou wel eens een foto van de binnenkant willen zien, heel discreet...

Back