Oberheim Son of 4-voice

ik denk dat het discrete enkel voor de SEM blokken zelf geldt.

2 zo'n bakken en bijpassend keyboard zoals de good ole 8 voice moet toch ook komen he.

Liefste sint...

Naaaah ik heb een volledig modulaire 4 voice als mijn project af is. muhaha. :)

Hanz......als je echt wil, moet je Bert ff mailen.......denk dat er zowiezo wel mensen van de lijst zullen afvallen.

Ja, waarschijnlijk wel.
Maar ik ken mezelf. Ik vind modulair best leuk om eens wat te pielen, maar dat kan ik al met m'n huidige simpele opstelling. Voor het 'harde' modulaire werk ben ik toch een beetje te dom (denk ik), of ik heb te hoge verwachtingen wat ik er zelf uit wil halen... :D

Eigenlijk ben ik meer een analoge poly-mens. En daar sluit dit natuurlijk 100% op aan. Ik kan me maar weinig dingen voorstellen die mooier zijn dan een polyfone SEM bak, een x-voice dus (<> OB-X). Heel misschien een LAMM of een CS80? Een Omega 8, Oberheim OB-Xa/8, Jupiter 4/6/8, Synthex, Prophet 5, Andromeda, noem maar op, hardstikke leuk, maar voor mij niet in dezelfde klasse.
Hoe dan ook, dit is eigenlijk voor het eerst dat een Oberheim x-voice daadwerkelijk voor mij binnen handbereik komt. En die haalbaarheidsfactor, dat doet 't 'm wel voor mij!

@hanz : ? nijmegen 2011, i'm first on line ?

Wie weet... Eerst maar eens de leverbaarheid afwachten, net even gemaild naar mr. Oberheim. Ben alleen niet zo'n preorder-fanaat om eerlijk te zijn.
Synthmeetings vind ik meestal trouwens leuk, maar ik ben wel een beetje voorzichtig geworden met dure / kwetsbare spullen meenemen. Niet erg goed voor m'n obsessievelijke netjesheidneurose, sorry...

Fucking hell wat een supergaaf apparaat...!

Leuk. Dit moeten ze bij Moog ook gezien hebben. Hoop dat het gaat lopen!

Moet de losse module nog een keer testen. Staat die ook bij i4?

niet eens Jordan Rudess endorsed...

Ik vind het wel grappig/boeiend/indrukwekkend (en het zegt ook iets over de concurrentie) hoe een bedrijf decennia op een nauwelijks gewijzigde module kan teren. Het is natuurlijk een goed concept.

mooi, maar lag dit niet gewoon voor de hand. jullie zijn zo enorm overweldigd, maar het was toch te verwachten dat op de nieuwe sem net zo zou worden voortborduurd als op de ouwe. dat is juist het mooie van die module.

zou deze ook andersom in de bak kunnen worden gemonteerd, dus staand? nu wordt het een erge stofzooi tussen die opstaande rand om de modules.

nieuwe anapolies zijn niet echt voor de hand liggend imo. en al helemaal niet voor deze relatief vriendelijke prijs.

He, een synth-bouwer die het wel begrijpt :P

En stiekem nog zo modulair als wat. Zou trouwens helemaal mooi zijn als ze van binnen, of helemaal mooi, vanaf de achterkant gewoon cv/gate zou hebben.

Hier wil ik ook wel me spaargeld in stoppen. Zeker als ie een limited run van 500 gaat doen.

En dag mr Linn en mr Smith met jullie stutter effect. :doei:

Back