Korg Poly-61(M)

Status
Please reply by conversation.
idd, en daar heb je geen last meer van met midi-in, na een keer schoonmaken doen de toetsen het wel weer ff, mar dat is gauw over hoor.

Kenton heeft een kit...alleen kost die dan wel net zoveel als een paar poly 61's......
Midi in out en thru

Dan is 't alleen wel weer een extra controller meezeulen.
Goed, ik ga er eens over nadenken, of ik het zo doe, of dat ik toch naar iets anders moet gaan kijken.

Dan is 't alleen wel weer een extra controller meezeulen.

Nee hoor, ik denk dat je het verkeerd begrijpt, ik heb het over een interne midikit van Kenton.
Wel duur maar wel meteen af dan......ook controllers....zeer cool.

Nee hoor, ik denk dat je het verkeerd begrijpt, ik heb het over een interne midikit van Kenton.
Wel duur maar wel meteen af dan......ook controllers....zeer cool.

Ik had het over de andere reacties, die hadden het over een losse midicontroller.

De midikit van Kenton had ik gezien, is wat ik zoek inderdaad, maar jemig wat een prijs, dat wordt me te gek.

Ik had het over de andere reacties, die hadden het over een losse midicontroller.

De midikit van Kenton had ik gezien, is wat ik zoek inderdaad, maar jemig wat een prijs, dat wordt me te gek.

Ik vind de Poly 61 erg goed klinken! En ik vind een midikit en controllers zeker de moeite!

@coenx50:

Een polysix is echt ongekend vet. probeer maar eens.

Toch nog een poginkje doen...

Ik weet het vrijwel zeker. Ergens op internet staat een verhaal van een gast die zijn poly61 in een rackvorm veranderd heeft. Dit deed hij omdat hij het toetsenbord nodig had voor de poly6. De poly61 was al van midi voorzien (de poly6 overigens ook). Hij zette expliciet in zijn verhaal dat de toetsenaansluitignen van de poly6 en poly61 identiek zijn. Dus dan moet die poly6 midi retrofit ook op de poly61 passen.

Ik moet alleen echt eens aan dat etsen beginnen.

http://www.butoba.net/polysix/p6rw.html

Deze kit heeft midi out, is deze niet ook geschikt voor een poly 61?

Status
Please reply by conversation.
Back