Barefoot Micromain27

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Waar zijn deze te koop in NL of DE?
Vintageking heeft ze voor 3.999 en met $=eur na invoer en shipping is dat toch al weer 5K euro per set. Iemand tips?

Laatst gewijzigd:
Ok, zal hem eens mailen dan, maar als dat USD list price + 20% wordt, dan gaat dat em niet worden

nou het valt niet mee, het is ENORM veel geld voor een setje monitors. loont dan denk ik toch wel om in de US te bestellen 3.999 + invoer en shipping, ga niet een NL dealer lastigvallen en elders bestellen

het zijn wel echt fokkin retedikke übermonitors
ik heb ze een uurtje gecheckt en ben beheurljk verkocht
als ik ooit nog s wat imagematige muziek ga maken kan ik ze misschien wel betalen :D
damn... echt dik hoor

ja maar de prijs is ook dik, ik heb nu een setje Genelec 8050 op proef staan
maar ik vind m'n Mackies HR824mkII net zo goed (voor de helft van de prijs) ben dus benieuwd waar ik heen moet om ECHT een niveau hoger met meer detail te kunnen horen.

Ik heb ook B&W 803's in de huiskamer op Benchmark DAC1 maar ik vind die weer veels te laid back om mix/master beslissingen op te nemen, en de keuzes die ik maak op de Mackies vertalen op zich daar redelijk goed.

Quested staat op op het lijstje, het is nog niet zo makkelijk.

dan is zelf importeren dus best wel interessant in dit geval, zal eens een quote opvragen bij Vintage King

Ik zou sowieso niks kopen 'op de gok' zonder te beluisteren...

Veel goede dingen gehoord over die barefoots, maar:

Heb je de nieuwe reeks van Adam al eens beluisterd? Met name de S3X bijvoorbeeld...
Super hoor!!
Totaaal andere klasse dan de genelecs of mackies.

8050's zijn weer ingepakt, gaan retour, nu eerst maar eens Quested proberen.

De MM27 zijn wel HUGE ivm de Mackies of Genelecs dus misschien dat de MM35 ook nog een optie voor je kan zijn.
Scheelt je weer een aanzienlijk bedrag. :)

Adam is ook schitterend (nieuwste serie heb ik zelf nog niet gehoord)

ik mag ook wel iets groter hoor, is geen probleem, toch hoofdzakelijk dance mastering
en de 27 worden gepositioneerd als de Mid Nearfields :D

Back