Barefoot Micromain27

Je bedoelt de O 410? Dan zou ik eerder voor de O 300 gaan :).
Uit diverse posts op fora (en reviews op internet) haal ik dat de grotere reeks van K+H harder kan ten koste van detail in het laag (O 300 sealed cabinet, O 410 ported). Qua frequentieuitbreiding verlies je niet zoveel.

Als je dan toch voor een mastering grade monitors gaat, wil je toch nog even je oren sparen gok ik (samen met je portemonnee) ?

Sorry, ja O410 bedoelde ik.

Dus je zegt O300 betere weergave heeft dan de grote broer, maar de O300 bereikt dat laag niet. Meeste gebruikers zijn allemaal tevreden, gebruikers die O300 hadden zeggen dat de O410 toch beter is dan O300?

Sorry, ja O410 bedoelde ik.

Dus je zegt O300 betere weergave heeft dan de grote broer, maar de O300 bereikt dat laag niet. Meeste gebruikers zijn allemaal tevreden, gebruikers die O300 hadden zeggen dat de O410 toch beter is dan O300?

Een speaker met resonantie (zoals een bas reflex, transmissielijn, passieve radiator) heeft altijd een vertraging, of anders gezegd een impuls gedrag wat verre van optimaal is. Dit komt omdat als de bas speaker naar achter gaat dan pas de bas reflex uitgang naar voren kan gaan. Dit geeft dus extra laag weergave ten koste van impuls gedrag.

http://www.studiolobbes.nl/?c=2&name=Krk Expose E8B&cmd=viewitem&id=226

Deze heb ik, normaal ook 2000 per stuk.. Ik vind ze erg goed, hebben alleen eigenlijk nog een extra sub nodig. KRK raden zelf een genelec sub aan. Ik zit zelf aan een adam sub12 te denken.

een vriend van me heeft de Quested VH3208 (passive). Die zijn ook ERG goed. Maar niet goedkoop (met quested amp). Maar dan zullen de minder dure quested vast ook wel ok zijn.

De barefoots ken ik niet..

ik vind de stap naar de iets grotere passieve best klein, hun topmodel passief kost rond de 2200 zo lijkt het. diy hypex erop en je zit op max een paar honderd meer dan de 31 serie.

Sidemosae,

Waar kan ik die PMC TB2S-A mk ii's in NL eens beluisteren of op proef krijgen om ze thuis te testen? Heb jij ze thuis gehad alvorens je tot koop over ging?

Grt,
Ens

2 maanden wachten maar dan heb je ook wat... die mm27 gen2's zijn binnen en WTF, dit is echt even andere koek... sick sick sick

laag is mega strak, zo duidelijk in het sub hoe t zit qua volumes. Zoveel detail qua frequentiespectrum maar ook in de diepte is het echt ongelooflijk...

Die speakeremulaties zijn ook echt dope, heb t vergeleken met mn avantone cubes en is vergelijkbaar. Avatones zijn wat warmer, maar minder detail ook. andere emulaties zijn ook te gek!

ik vind die K&H niks an zelf
Quested heb ik s een film op gemixt, was aangenaam verrast. Weet alleen niet meer welke dat waren
heb zelf KS Digital ADM 20 in de studio. ook reteduur, maar ook supernice
had je al een beslissing gemaakt raphie?

Ja, K&H o 300 D als nearfield en TAD se-3ex samen met SVS Sb13 ultra als midfield

heerlijk sounds, had hiervoor mackie 824's en die zijn vergeleken met die BF's zo ongedefinieerd, eigenlijk qua alles heheheh. Maar helemaal qua volume in het laag.

Attachments

• 602903_10200849965235369_1080317926_n.jpg
    602903_10200849965235369_1080317926_n.jpg
    48 KB · Bekeken: 136
Klinkt allemaal zo natuurlijk en strak nu echt te chill... ze staan ook op de goede plek. Heb ontzettend veel gedaan aan acoustiek maar dan maakt het toch nog zoveel uit hoe je je speakers plaatst. Had eerst die mackies achter mn bureau op stands staan, toen ik ze verplaatste naar op mn bureau was er ineens een echt heftige dip rond 70hz bijna weg. Met deze nieuwe speakers lijkt het nog wat gebalanceerder te zijn!

Back