Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en dan moet je nog ff zo'n kabel in elkaar knoeien:
![]()
![]()
euhhh
hehe, allemaal?!dat kon sowieso al niet; de aantallen komen niet overeen...
dit zijn alle pins die belangrijk zijn voor een signaal zoals al beschreven door Baars op de vorige page...
die switchbox bedoel je? --> gewoon ff googlen op VGA switchboxoh, oke wat is de naam van dat bakje trouwens?

bwa, op ebay zeker nog te vinden..zo'n kastje mag niet zoveel kosten, volgens deze site tenminste:
maar da's ook logisch vanwege pin 4 aan de massa (ik neem aan dat het zo gesitueerd ook is)...hehe, dat was de enigste aansluitng die nog niet in gebruik was, v/d LCD !
't is wel zo dat m'n atari reset als ik de VGA adapter inplug,
en alleen zonder VGA adapter boot de atari op in kleur/LO res..
nee idd, de amiga kan alle reso's door elkaar zonder te switchen maar alleen heeft die dan weer (standaard) die flikker...Vandaar dat ik er niet aan uit kon, want op amiga is dat allemaal niet het geval off course !!
geen dank ende graag gedaanAlƩ, weer iets bijgeleerd, en met dank aan 6 Trak !! :o))

deze is nog leuker, heeft analogman genoeg voor de komende tijd
![]()
eyeuh, dan kan ik dus ook mijn gewone pc er op zetten , als ik atari wil Knop a , PC dan knop B, Amiga , Knop C
en dan heb je nog ff deze adapter nodig: http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_info.php?products_id=183knop B, Amiga
en dan heb je nog ff deze adapter nodig: http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_info.php?products_id=183
j.baars;1347610op pin 11 van de atari connector staat het hi res monochrme video signaal. dat gaat naar zowel R schreef:dus als je nu ook nog controle zou hebben over pin-4 dan zou zowel de Low- en Med-res EN de Hi-res kunnen switchen op 1 monitor.
dus eigenlijk zou je dan nog een switch boxje nodig moeten hebben waar de Atari R,G,B pinnen naar de resp. VGA pinnen gaan (voor Low- en Med-res) of vanaf Atari monochrome out worden samengevoegt naar de R,G en B van de VGA pinnen (voor Hi-res)...
als grappige uitbreiding zou het dan zijn als er 3 flipswitches op zouden zitten zodat je 1 van de 7 kleuren kan kiezen; blauw, groen, cyaan, rood, paars, geel of wit kan selecteren...![]()