Wat vinden jullie hiervan?

DJ Jarno

Ingeburgerd
http://soundcloud.com/dj-jarno/dj-jarno-project-2

Reacties/ tips zijn welkom! Thanks.

Laatst gewijzigd:
DJ Jarno; schreef:
1350791Wat kan ik hieraan doen?
je moet niet de Embed Code: maar de Get the link: copieeren... en deze dus tussen SC tags zetten...
(door dus op het
soundcloud.png
icoontje te klikken en dan de link in te plakken)

veel mensen schijnen hier regelmatig problemen mee hebben, misschien handig om ff een stukje info er bij te vermelden? (qua hoveren met muis boven soundcloud icoontje bijv)

je moet niet de Embed Code: maar de Get the link: copieeren... en deze dus tussen SC tags zetten...
(door dus op het
soundcloud.png
icoontje te klikken en dan de link in te plakken)

veel mensen schijnen hier regelmatig problemen mee hebben, misschien handig om ff een stukje info er bij te vermelden? (qua hoveren met muis boven soundcloud icoontje bijv)

Thanks man!!!!!:okdan:

Ok, ik ben eerlijk... ik ben niet zo heeeeel enthousiast. De melodien en geluiden komen nogal 'goedkoop' bij me binnen. Het klinkt allemaal nogal General Midi als je het mij vraagt... Probeer eens wat bijzonderderderder geluiden te maken / kiezen.

wat vind je er zelf van?

Het intro en refrein wordt ik wel enthousiast van! Aan het einde waort het eentonig, daar moet ik nog wat variatie inbrengen. Verder kan de opbouw van het nummer nog sterker.

Het akkoordenschema ligt naar mijn mening ook erg voor de hand. Na 2 akkoorden kon ik de rest van het nummer al voorspellen. Variatie is inderdaad een must. eigenlijk mag geen enkele maat het zelfde zijn in trance om het spannend te houden. Probeer je controllers eens vaker te gebruiken. Niet alleen op het filter maar ook op andere zaken als pitch, reverb etc. Het gebruiken van plugins zoals Glitch kunnen je hierbij helpen
Trance is niet eenvoudig :)

Tekenend voor de bovengenoemde eentonigheid vond ik als ik even snel door de nummers heenskip (doe ik altijd eventjes eerst) ik elke keer hetzelfde hoorde.

Paul

jesus...alsof ik naar General Midi tracks aan het luisteren ben! Haha!! En natuurlijk die 3e link...die is nu al Epic :)

Maar ff opbouwende kritiek:
Probeer tracks waarvan jij denkt dat dat je voorbeeld is niet te beluisteren maar te analyseren. Dan hoor je dat je misschien het e.e.a. kan wijzigen/toevoegen aan je tracks.

Eerste 30 seconden van het derde nummer hebben wel drive. Welk nummer heb je daarna gecoverd? Komt bekend voor.

Back