Synths op hun kant zetten?

kan ik een plugin ook probleemloos op z'n kant zetten??

mijn backup cdtjes bewaar ik ook op z'n kant want dan passen er meer in mijn kast. maar dan staan de plug-ins natuurlijk ook op z'n kant :bekdicht:

Maar een beetje modern scherm kun je 90 graden kantelen :eureka: en zo zijn je plugins weer leesbaar

Weet je wat? We leggen deze interessante vraag - niet sarcastisch bedoeld - voor aan de Mythbusters!

Een apparaat dat lang niet wordt gebruikt, schijnt ook achteruit te gaan. Wat is hiervan waar?
Baat het niet dan schaadt het niet, dus ik zet eens in de zo veel tijd wat weinig gebruikte apparaten aan.

Mjah en hoeveel maanden moeten de mythbusters dan kijken tegen een apparaat tegen de muur? Want ik neem aan dat je zo iets niet binnen een uur kan beoordelen.

Weet je wat? We leggen deze interessante vraag - niet sarcastisch bedoeld - voor aan de Mythbusters!

Een apparaat dat lang niet wordt gebruikt, schijnt ook achteruit te gaan. Wat is hiervan waar?
Baat het niet dan schaadt het niet, dus ik zet eens in de zo veel tijd wat weinig gebruikte apparaten aan.

Ik ben voor! :okdan:

Ik denk dat je een synth best op zn kant kan gebruiken, je krijgt alleen last van faseverschil omdat je de synth bijvoorbeeld 90 graden gedraaid hebt.

-C-

het fluïdum verschuift als het instrument te lang op 1 kant staat.
gevolg is dat het aan 1 kant zwaarder bespeelbaar wordt, zowel fysiek alsook mentaal.
dit is wel te verhelpen mbv een zgn " wipslede", waarbij de synth met een frequentie overeenkomstig 2/3 pi maal de radius van de innerlijke cirkel van het universum wordt heen en weer geslingerd, gedurende de tijd die een antideel nodig heeft om van Mars naar Venus te bewegen
( dit werk overigens ook goed voor andere wispelturigheden )
kortom: serieuze business

Neemt een synth niet gewoon altijd even veel plek in ?

Een universum, dat kun je nergens kwijt....

Back