rolandxp80
JFRY
Waar het dus op neer komt is dat je het maar beter niet kan doen om eventuele problemen te voorkomen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1351205&postcount=15Hoe kwamen jullie nou eigenlijk op de grootte van het heelal.
Waar het dus op neer komt is dat je het maar beter niet kan doen om eventuele problemen te voorkomen.
Een universum, dat kun je nergens kwijt....
Ik ruik hier verdacht veel sarcasme.

quantummechanicaschuin rechtop zetten

Wanneer je het echter rechtop zet in de tourbus, en dan over slechte wegen gaat bollen, dan wordt de kans op nadelige effecten wel al heel wat groter.
mijn duit in het zakje...
het verschilt gewoon per synth......het is bv bekend dat de emulator II een onstabiel chasis heeft.
als hij niet rechtop staat of op een oneffen oppervlakte dan staat er spanning op de printplaten ....ik heb gehoord dat chips los gaan zitten enz.
dus de EII lekker op z'n pootjes laten staan.,., de sci prophet 2000 heeft weer een metalen kast waar verder geen beweging in zit.
) kan opheffen, kantelen, whatever, doet hem niks.Ik ruik hier verdacht veel sarcasme.