bladmuziekplus.nl te vertrouwen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik ben er mee bezig, erg vreemd, telefoontjes waarin ze beloven het op te sturen, dan zeggen ze mijn geld terug te storten, ... erg vreemd allemaal

net nog eens telefonisch contact gehad

Eric volgt dus zelf ook inderdaad deze thread want hij sprak me er al op aan :)

de afspraak was dat ik uiterlijk maandag het geld op mijn rekening zou zien verschijnen (dus niet storten, maar dat het er effectief opstaat+ bewijs van overschrijving geld) en dat het boek dinsdag zou worden geleverd (in principe was ik al blij mocht ik gewoon of het boek of het geld krijgen)

Eric beweert zijn leven te willen beteren en de deal was dan ook dat als bovenstaande zaken effectief zouden gebeuren (ditmaal zonder talmen of uitstel) dat ik een positieve recensie hier op het forum zou posten zodat hij het verleden achter zich kan laten.
Indien dit echter niet het geval is bericht ik dit echter ook hier op het forum en op alle mogelijke recensie-sites die ik kan vinden.

ik snap dat niet, gewoon opsturen. dat is toch niet moeilijk?
iedereen kan dat, als je dat niet kan begin dan geen handel.

ik snap dit ook niet, als ik dit allemaal zo lees dan heb ik dus flink mazzel gehad die keren dat ik er wat besteld heb. Het is bepaald geen reclame wat ik hier allemaal lees plus die verwijzingen naar die andere forums.

Ben benieuwd of dit goed gaat aflopen, maar om zo met je klanten om te gaan is bepaald niet slim voor de toekomst van je bedrijf. Gelukkig zijn er voldoende alternatieven :)

Nog maar een telefoontje gehad
voorlopig houd ik het kort (indien het tegen maandag - morgen dus - niet ok is doe ik het verhaal wel volledig uit de doeken).

Het geld dat vorige week gestort zou zijn was niet gestort. (de verklaring hiervoor doe ik wel indien het maandag niet in orde is, mocht het maandag allemaal in orde zijn houd ik het op toeval zodat eric een nieuwe start krijgt) dat zou morgen gebeuren en morgen zou ik ook een bewijs van betaling krijgen.. (de betaling zou vanavond gebeuren, maar een bewijs van betaling kon vanavond niet gezonden worden..ook hier, indien het allemaal in orde komt houden we dit maar op toeval,...)

het boek zou verzonden zijn met tnt maar er zou iets misgelopen zijn in de post. morgen maandag krijg ik een telefoontje met de vraag of het boek nu wel toegekomen zou zijn. (ook een merkwaardig verhaal hier met enkele bizarre zaken, maar ook hier: indien het MORGEN in orde is houd ik het op toeval) en indien dat maandag niet het geval is zou het boek persoonlijk (of via courier of wat dan ook dinsdag worden geleverd==>>>indien dit niet gebeurt is er geen enkele smoes mogelijk,...)

Eric, indien je meeleest, ik wil/eis dat je - zoals je hebt beloofd - tegen MORGEN de zaken in orde brengt. Indien dit gebeurt dekken we alles met de mantel der liefde toe en krijg je je nieuwe doorstart mbv positieve recensies, maar na morgen zijn er GEEN excuses meer mogelijk en doe ik het hele verhaal uit de doeken. Ik heb geduld genoeg gehad.

mvg,

musicheaven

Het geld dat vorige week gestort zou zijn was niet gestort. (de verklaring hiervoor doe ik wel indien het maandag niet in orde is, mocht het maandag allemaal in orde zijn houd ik het op toeval zodat eric een nieuwe start krijgt) dat zou morgen gebeuren en morgen zou ik ook een bewijs van betaling krijgen.. (d

==> correctie schrijffout: de betaling zou vanavond gebeuren, maar het bewijs van betaling kan vanavond niet worden geleverd. dat kan pas morgen........

Lees ook eens: PDF]
't Toeterke

Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - Snelle weergave
vrouw Didy Kruiger om zich te verbergen voor de onwetende bladmuziekkoper. ... Didy Kruiger ook niet echt een naam van dat je zegt: Daar ...
www.fanfaresintnicasius.nl/.../2009-11%20toeterke%20(c).pdf - [ame="http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLL_nl&q=related:www.fanfaresintnicasius.nl/11/assets/File/Toeterke/2009-11%2520toeterke%2520(c).pdf+didy+kruiger&tbo=1&sa=X&ei=JTl1TYHpNIieOtybuL4G&ved=0CEoQHzAG"]Vergelijkbaar

Die site combineert een duidelijke waarschuwing, cynisme en humor.

Voor Scheurwater, die ongetwijfeld nu meeleest: "Hoi Eric. Je daden hebben wel een héél lang leven...."

Gisteren heb ik alsnog het boek ontvangen. Vandaag stond het geld op mijn rekening.

Of dit hele verhaal toe te schrijven is aan toeval, onhandigheid, slordigheid, slechte wil, pech, vrouwe fortuna, mijn berichten hier op het forum, slechte communicatie of wat dan ook, laat ik in het midden; dat is ook wat ik beloofd heb in de berichten hierboven; uiteindelijk is bladmuziekplus zijn deel van deal nagekomen en het lijkt me dan maar fair dat ik dat ook doe.

Over de voorgeschiedenis van bladmuziekplus en diens werknemers ga ik me hier niet uitlaten, het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar ik heb uiteindelijk mijn boek+ mijn geld terug gehad. (= dus eigenlijk een gratis boek, maar dan wel na geruime tijd en heel wat werk). Dus hier ga ik niets slechts over zeggen. Eric, Bladmuziekplus, bedankt voor het boek!

Kan ik persoonlijk dus iets slechts zeggen over de handelswijze van bladmuziekplus wat mij betreft?
Ik vond de levering en manier van handelen nogal onhandig en omslachtig, en het duurde heel erg langmaar ik persoonlijk heb uiteindelijk wel mijn koopwaar geleverd gekregen en dit zelfs gratis. Op zich is daar dus mis mee.

Nogmaals dus om af te sluiten: uiteindelijk heb ik gekregen waar ik recht op had. Het boek kwam ook toe in goede staat. Als recompensatie heb ik tevens de betaling terug gestort gekregen.

Bedankt, bladmuziekplus.

www.bladmuziekplus.nl

www.bladmuziekplus.nl

Gisteren heb ik alsnog het boek ontvangen. Vandaag stond het geld op mijn rekening.

Of dit hele verhaal toe te schrijven is aan toeval, onhandigheid, slordigheid, slechte wil, pech, vrouwe fortuna, mijn berichten hier op het forum, slechte communicatie of wat dan ook, laat ik in het midden; dat is ook wat ik beloofd heb in de berichten hierboven; uiteindelijk is bladmuziekplus zijn deel van deal nagekomen en het lijkt me dan maar fair dat ik dat ook doe.

Over de voorgeschiedenis van bladmuziekplus en diens werknemers ga ik me hier niet uitlaten, het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar ik heb uiteindelijk mijn boek+ mijn geld terug gehad. (= dus eigenlijk een gratis boek, maar dan wel na geruime tijd en heel wat werk). Dus hier ga ik niets slechts over zeggen. Eric, Bladmuziekplus, bedankt voor het boek!

Kan ik persoonlijk dus iets slechts zeggen over de handelswijze van bladmuziekplus wat mij betreft?
Ik vond de levering en manier van handelen nogal onhandig en omslachtig, en het duurde heel erg langmaar ik persoonlijk heb uiteindelijk wel mijn koopwaar geleverd gekregen en dit zelfs gratis. Op zich is daar dus mis mee.

Nogmaals dus om af te sluiten: uiteindelijk heb ik gekregen waar ik recht op had. Het boek kwam ook toe in goede staat. Als recompensatie heb ik tevens de betaling terug gestort gekregen.

Bedankt, bladmuziekplus.

Kijk, zo zie je maar weer.
Deze forumbijdragen lezend en wat privé-berichten uitwisselend, blijkt er maar één manier te zijn om je geld retour, òf je reeds betaalde goederen te krijgen na lange tijd en strijd.
Doe dus stevig je mond open, blijf vooral vasthoudend en doortastend en laat je niet met een kluitje in het riet sturen!
Soms helpt ook.....publiciteit!(Zoals hier dit forum.)

Bladmuziekplus heeft vandaag dus eieren voor zijn geld gekozen en uiteindelijk de zaak goed afgerond bij musicheaven.
Héél verstandig,.....Eric!
Zó hoort het!

En dan te bedenken dat mijn eenvoudige commentaar hierboven op de uiterst vervelende ervaring van "Musicheaven" mij een dreigbrief van Eric Scheurwaters advocaat opleverde...(!)

Kennelijk houdt Eric Scheurwater er NIET van, om commentaar van slachtoffers als ik, die door zijn handelen reeds 2x in de tv-serie "Tros Opgelicht" getuigd hebben, wederom op een (synth) forum te lezen.

Is dit stukje weer genoeg, Eric, om een vòlgende advocaten-dreigbrief te sturen aan mij?...?

in hoeverre is het een dreigbrief, en in hoeverre is die 'advocaat' echt een advocaat?

vreemd hè, nu weten ze je wel te vinden. wat een aanfluiting.

bladmuziekplus/Eric Scheurwater

bladmuziekplus/Eric Scheurwater

De advocaat staat ingeschreven bij een advocatenbureau. Dat Eric Scheurwater me weet te vinden is niet zo gek: mijn telefoonnummer als contactmogelijkheid staat in deze Syntforumthread en dat vindt Eric niet grappig...
(Nietwaar, Eric, ..Je leest toch mee?)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back