Gisteren heb ik alsnog het boek ontvangen. Vandaag stond het geld op mijn rekening.
Of dit hele verhaal toe te schrijven is aan toeval, onhandigheid, slordigheid, slechte wil, pech, vrouwe fortuna, mijn berichten hier op het forum, slechte communicatie of wat dan ook, laat ik in het midden; dat is ook wat ik beloofd heb in de berichten hierboven; uiteindelijk is bladmuziekplus zijn deel van deal nagekomen en het lijkt me dan maar fair dat ik dat ook doe.
Over de voorgeschiedenis van bladmuziekplus en diens werknemers ga ik me hier niet uitlaten, het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar ik heb uiteindelijk mijn boek+ mijn geld terug gehad. (= dus eigenlijk een gratis boek, maar dan wel na geruime tijd en heel wat werk). Dus hier ga ik niets slechts over zeggen. Eric, Bladmuziekplus, bedankt voor het boek!
Kan ik persoonlijk dus iets slechts zeggen over de handelswijze van bladmuziekplus wat mij betreft?
Ik vond de levering en manier van handelen nogal onhandig en omslachtig, en het duurde heel erg langmaar ik persoonlijk heb uiteindelijk wel mijn koopwaar geleverd gekregen en dit zelfs gratis. Op zich is daar dus mis mee.
Nogmaals dus om af te sluiten: uiteindelijk heb ik gekregen waar ik recht op had. Het boek kwam ook toe in goede staat. Als recompensatie heb ik tevens de betaling terug gestort gekregen.
Bedankt, bladmuziekplus.