[Diy] Ms20 Filter ... voor in peNdaal

Nice..! Klinkt goed hoor..! Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n pcb'tje als ze verkrijgbaar zijn :)

Hoe klein is het printje? Anders is ie misschien wel leuk om in m'n Mackie te proppen, op ieder kanaal eentje :D

Hoe klein is het printje? Anders is ie misschien wel leuk om in m'n Mackie te proppen, op ieder kanaal eentje :D

Ik denk dat het zou moeten uitkomen op 4 x 5 cm. Als ik het goed heb, zou heel het project zou in een mintbox moeten passen, inclusief 2x 6.3mm jacks en een 9V batterij.

De eerste [ongezaagde] prototype heb ik binnen.
Gelijk een paar foto's gemaakt voor de eerste indruk.
De print kan dus nog een stuk kleiner tot ongeveer 3,5 bij 4,5 cm.
Duurt nog eventjes ,omdat het vakantie tijd hier is , tot die geassembleerd is en getest kan worden.

Attachments

• print bovenkant.jpg
    print bovenkant.jpg
    48,3 KB · Bekeken: 106
  • print onderkant.jpg
    print onderkant.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 97
Ja top heb hem ook binnen :-)
Ziet er netjes uit !

Zie al wel 2 foutjes R6&7 zijn ook 100k ipv 220k ....
En een draadbrug staat niet aangegeven..

Zal hem dit weekend eens solderen..
Ik zal uiteindelijk na testen natuurlijk een final ontwerp posten...

ah nice! Na het weekend maar eens etsen.

Is er echt een wezenlijk verschil tussen de LM13600 en LM13700 qua klank? Of alleen de gain? Ben ik wel benieuwd naar, en aangezien de LM13600 wat moeilijk te vinden zijn kan ik het zelf niet testen.

Ik heb deze gebruikt. Werkt prima en klinkt ook goed.

Ik heb hier nog steeds zo'n Korg FK3 liggen, denk dat ik deze clone daarin laat bouwen.

Bij wie kan ik uiteindelijk een paar van die prints bestellen? Doe ik dat gewoon bij jou Hilltree

Bij wie kan ik uiteindelijk een paar van die prints bestellen? Doe ik dat gewoon bij jou Hilltree

Sorry, ik heb ze niet , dan moet je toch bij electrodancer wezen ;)
Bij een voorgaande post heb ik verteld, dat na de uitgebreide test alle gegevens voor de bestellingen hier geplaatst worden.
Daarna kun je dus je bestelling doen.

Ik heb de LM13600 en LM13700 vergeleken in een paar testopstellingen , en ik zelf kan echt geen verschil ontdekken in het geluid.
Dit is dus allemaal wel erg persoonlijk ,en er zal echt hier wel een forumlid rondlopen die "grote" verschillen hoort ;)

Sorry, ik heb ze niet , dan moet je toch bij electrodancer wezen ;)
Bij een voorgaande post heb ik verteld, dat na de uitgebreide test alle gegevens voor de bestellingen hier geplaatst worden.
Daarna kun je dus je bestelling doen.

Ik heb de LM13600 en LM13700 vergeleken in een paar testopstellingen , en ik zelf kan echt geen verschil ontdekken in het geluid.
Dit is dus allemaal wel erg persoonlijk ,en er zal echt hier wel een forumlid rondlopen die "grote" verschillen hoort ;)

je bent niet de enige die nagenoeg geen verschil hoort..

ik vind ze ook hetzelfde klinken..

:koffie:

Ik ga dan nu toch de veroboard maken en meteen ook live laten testen op bas en gitaar. Volgens mij dit nog een funky filtertje zijn :)

Waar gaat de dry/wet potmeter juist? En is dat ook een 100k?

Laatst gewijzigd:
Nog ff geen tijd de boel te testen, hele studio gaat van de zomer om...
Dus na de vakantie voor mij ...:-)

Kunnen we niet net als de Richard DIY 909 kick een lijst opmaken voor geïntreseerden? of heb ik wat over het hoofd gezien hier? :D
Peter,mooi werk btw

Back