[Diy] Ms20 Filter ... voor in peNdaal

Het is op zich niet zo'n groot verschil. Die knoppen voegen maar iets van 90 cent (voor drie stuks) toe aan de totaalprijs.

En de potmeters zijn van alfa, daar passen niet alle knoppen op, maar het zijn dezelfde potmeters die Newtone aanbiedt.

Oh, dus knoppen van Newtone passen ook hier op?

Ik heb namelijk nog een berg van deze knoppen liggen : http://www.newtone-online.nl/catalog/product_info.php?cPath=30&products_id=70

Indien deze ook passen, dan wil ik graag 8 kitjes, (liefst zonder knoppen) en met 10 LM13007's er bij. Als dat niet te lastig wordt, anders gewoon 8 kitjes zoals je ze aan bied.

Weet ik alleen niet hoe r.koppes er tegen over staat als ik de 10 stuks LM130007's annuleer omdat ik met 'de concurrent' in zee ben gegaan.. :D

Maar even onder voorbehoud daarvan dus, anders is het ok wat mij betreft. :)

Ow.. dat verandert het verhaal.

Ik moet even kijken dan wat ik aan geschikte knoppen kan vinden voor ik wat bestel bij je. Dacht al dat die potmeters anders waren qua as-diameter.

Ik heb nog even niets besteld bij je. :D

Ik kan een batch bestellen van 125 stuks...
De prijs komt dan neer op ca 5,- p./stuk excl verzenden..
Echter duurt 5 weken levertijd....
Maar dan hebben we wel geboorde prints met componenten opdruk 60x35 cm
Eventueel kan ik er ook een lm13700 bij doen ?? 2,- p/stuk..

Ik hoor graag of iedereen daarmee kan instemmen, dan kan ik e.e.a. voorbereiden.

ik ben wel voorstander van de lm13700's erbij voor de 4 prints die ik graag wil hebben 2,- per stuk is geen probleem
10euro per kitje vind ik erg netjes +10
geduld is een schone zaak

Is t niet slimmer als er eerst een definitief plan komt zodat er geen vragen meer zijn,. en dat r koppes en stabby beide even iedereen op de lijst pb-en in een groepsmessage,. of hoe heet zoiets?

Misschien kunnen ze zelfs samen om de tafel om 1 aanbieding te regelen zodat pcb lm en de rest vd kit vanuit 1 punt kunnen worden verzonden? Scheelt weer verzendkosten,.
Bovendien is er met de kits geen haast als de pcb's 5 weken duren!

Strak plan :) Als r koppes dicht bij de grens woont, kan ik wel even passeren. En breng ik de pakjes voor België mee terug om daar goedkoper in de bus te doen.

Maar dat is voor morgen, ik heb vanavond geen tijd meer hiervoor.

OK clearness...

Ik stuur diegene die op de lijst staan dit weekend een bericht met de bestelling en de gegevens.
Dan kan binnen 5 weken het geld overgemaakt worden, waarna ik de boel verstuur.
Iedereen moet lekker zelf weten waar hij wat besteld, maar ik lever een pcb en/of chip.... stabby de rest.. toch? Ik woon in in NH dus het lijkt me dat ik gewoon alles zelf op de post zet, keep it simpel. !

Ik ga de pcb morgen orderen, daarna de rest...

01) SynnyS ( 8 )
02) demian (8x pcb + 10x lm13700)
03) soul c (3)
04) Mario010 (10x pcb en 11x lm13700) Prijs is tof! Gaan met die banaan!
05) Stabby (6)
06) RSB (3)
07) Onrust nv (4)
08] MatthewleBlom (2)
09) Jeroen (4)
10) _Martin_ (4)
11) Tumult (2)
12) Boelie035 (4x pcb + 4x lm13700) Prijs akkoord cf. voorstel R. Koppes
13) Qubit (4)
14) Kieftenbelt (4)
15) Reddread (2)
16) gjb68 (4)
17) Synclavier (4)
18 ) henq (2)
19) Rxke (2)
20) JWHagenbeek (2)
21) elektrovolt (4)
22) teeP (2)
23) Dr.dre (4)
24) Monotron (2)
25) Lynxxx (2)
26) Frenkel (3)

(nog 2 erbij)

samenkopen.net lijkt me een prima idee, zou je ook nog de chips en de knoppen optioneel kunnen maken.

Uhh, beste Tumult, je had een verouderde lijst gekopieerd, ik stond er inmiddels ook bij, maar na jou laatste post niet meer. Kan gebeuren dus bij deze heb ik me er weer op gezet.

01) SynnyS ( 8 )
02) demian (8x pcb + 10x lm13700)
03) soul c (3)
04) Mario010 (10x pcb en 11x lm13700) Prijs is tof! Gaan met die banaan!
05) Stabby (6)
06) RSB (3)
07) Onrust nv (4)
08] MatthewleBlom (2)
09) Jeroen (4)
10) _Martin_ (4)
11) Tumult (2)
12) Boelie035 (4x pcb + 4x lm13700) Prijs akkoord cf. voorstel R. Koppes
13) Qubit (4)
14) Kieftenbelt (4)
15) Reddread (2)
16) gjb68 (4)
17) Synclavier (4)
18 ) henq (2)
19) Rxke (2)
20) JWHagenbeek (2)
21) elektrovolt (4)
22) teeP (2)
23) Dr.dre (4)
24) Monotron (2)
25) Lynxxx (2)
26) Frenkel (3)
27) Draakje (8 x PCB)

In het begin van de thread werd gesproken over de LM13600, een eindje verop over de LM13700.
Is hier wezenlijk verschil tussen, volgens mij niet toch?
(De LM13600 heb ik hier nog een paar van liggen namelijk)

samenkopen.net lijkt me een prima idee, zou je ook nog de chips en de knoppen optioneel kunnen maken.

Lijkt me ook het beste zo. Samenkopen maakt het zoveel makkelijker om die opties aan te bieden.

Het zal nog een paar dagen duren om de kosten juist te berekenen. Ik zal met een kleine winstmarge moeten werken om het risico op verlies te beperken, maar de winst die ik uiteindelijk maak gaat wel naar een goed doel ofzo.

In het begin van de thread werd gesproken over de LM13600, een eindje verop over de LM13700.
Is hier wezenlijk verschil tussen, volgens mij niet toch?
(De LM13600 heb ik hier nog een paar van liggen namelijk)

Het zijn dezelfde chips.

Back