Schuifknopje voor Polysix

_Martin_

Stamgast
Nu ik mijn Polysix weer helemaal aan de gang heb gekregen zou het mooi zijn ook de laatste dingetjes af te werken :P

Heeft iemand misschien nog het knopje liggen voor op een schuifschakelaartje van de Polysix?
Het betreft de mode switch van de arpeggiator.

Ik zit net nog eens goed naar die schakelaar te kijken, maar het lijkt erop dat het knopje is afgebroken, dus misschien heb ik wel de hele schakelaar nodig... :frons:

Uiteraard wil ik er wel voor betalen :)

Helemaal niemand :?

Nog een schopje?

De schakelaar zelf is inderdaad erg standaard, echter onbreekt bij mij het opzetstukje. (Zo in bezit gekregen)
En zover ik kan zien, is het gedeelte van de schakelaar waar het opzetstukje op moet ook helaas afgebroken.

Op zich allemaal geen drama en kan ik de schakelaar wel door iets anders vervangen, of met een schroevendraaier bedienen, maar ik vind het toch mooier als deze er wel weer origineel uitziet :)

Vintageplanet verkoopt ze wel, echter hebben die een minimum order bedrag van € 17,85 en dat vind ik voor een schakelaartje eigenlijk een beetje overdreven.

Ik verwachte eigenlijk dat er wel genoeg gesloopte PolySix'en hierop het forum rondslingerden :)

Helemaal niemand ?

die schuifjes zitten ook in de mono/poly... normaal gesproken lijkt mij dat zo'n schuifje er niet zomaar ff af valt omdat ie voor het grootste gedeelte onder dekplaat word vastgehouden... kan zijn dat zo'n ding is kwijtgeraakt tijdens een eerdere reparatie ofzo...
de kans dat iemand zo'n ding heeft slingeren lijkt mij niet al te groot, of je moet iemand vinden die een compleet brakke poly-six of mono/poly heeft liggen...

als je niet via vintage planet wil bestellen dan zou je bijv op de poly-six kunnen kijken welke van de schuifjes je het minst gebruikt en daar dan de schuif uit haalt (for the time being)...

Klopt, het schuifje was al weg toen ik de synth (defect) kocht.
Ondertussen heb ik de synth weer helemaal aan de gang geholpen en opnieuw getuned.

Nu is het tijd voor de afwerking en ik had de hoop dat iemand nog een gesloopte, of voor onderdelen gebruikte Polysix had liggen en die het schakelaar-knopje kon\kan missen.
Inderdaad past een Mono/Poly knopje ook, maar ik vrees dat die nog dunner gezaaid zijn dan de PolySix'en ;)

Maar geen haast, het werkt zo wel.
Zo nu en dan een zetje tegen deze thread en wie weet heeft iemand er een keertje toch eentje over :)

En anders inderdaad er toch maar eentje bestellen.

Yep, vandaag binnengekregen en zelfs al ingebouwd :P
Mijn dank :okdan:

Ben nu nog het laatste stukje aan het bijregelen en dan gaat de kap weer dicht.

synthfreak schreef:
Heb je de schakelaar al ontvangen ? :-)

Back