Gezocht: plugin om wav mee te recorden?

I-eye

Stamgast
Hi Guys,

Ik zit met een probleempje: gisterteren heb ik een track afgemaakt en om een of andere reden crashed SX wanneer ik een "audio mixdown" laat uitvoeren. Weet iemand een goede freeware plugin die ik binnen SX kan gebruiken welke een wav aanmaakt wanneer ik de track laat afspelen?

Helaas is de track (te veel softsynth's en effecten) net iets te zwaar voor m'n PC om gelijktijdig Wavelab te laten draaien om de track op te nemen wanneer SX hem afspeeld.

Thnx.

dit is geen warez-request of zo... tenminste ik begrijp uit je reactie dat je me daarvan verdenkt.

ik bedoel dus een freeware/shareware plugin of een die te koop is.

op de silverspike website (www.silverspike.com) staat oa een plugin waarmee je realtime wavs kan maken van hetgeen je afspeelt. en nog meer gave plugins.

:D

Die TapeIT bedoelde ik inderdaad, had hem al eens maar dor herinstallatie van PC kwijtgeraakt (ja ik weet het, moet leren een backup te maken....).

Origineel geplaatst door I-eye
:D

Die TapeIT bedoelde ik inderdaad, had hem al eens maar dor herinstallatie van PC kwijtgeraakt (ja ik weet het, moet leren een backup te maken....).

oh... en wat zeggen we dan? ;)

nou nou? :P >:|

Dan hoor je 'DANKJEWEL' te zeggen.

Ik kon de pluggo nog niet.

Niet dat ik hem nodig heb, ik neem gewoon de mastermix in Cubase SX zelf op real-time.

En bedankt!

Origineel geplaatst door fuse
Dan hoor je 'DANKJEWEL' te zeggen.

Ik kon de pluggo nog niet.

Niet dat ik hem nodig heb, ik neem gewoon de mastermix in Cubase SX zelf op real-time.

En bedankt!

Yep, zo doe ik dat ook altijd. Gewoon een xtra audio track maken en opnemen maar!

Back