Vette sampletrack

Ik erger me normaal niet zo aan mensen, maar...

Als het makkelijk klinkt, is het omdat je er weinig moeite in gestoken hebt.
Als er iets irritants uitspringt, is het omdat je het wel grappig vond.
Als het arrangement op niks trekt, is het omdat je je gefocust hebt op de mix.
Als de mix op niks trekt, is het omdat je gewoon maar effe wat over de eindbus geknald hebt.
Als het gedateerd klinkt, is het de bedoeling en omdat je niet wil klinken als al de rest.
Als je wil klinken als al de rest en het klinkt als dit, zie je dit als een bevestiging van het vorige punt, want het is nooit de bedoeling om goed te klinken en te klinken als de rest.
Als je drie conga's onder een kick plakt heb je moeite gedaan om percussie in te kloppen.
Als iemand commentaar geeft over je creatie dat niet in jouw lijn ligt, trek je het naar een smaakdiscussie of onwetendheid van die persoon.
Als iemand commentaar geeft over het mixtechnische aspect, overdonder je die persoon met theoretische kennis, waar die persoon geen bal aan heeft, want je hoort wat je hoort.

Wat is eigenlijk het doel van al je forumpresence en ge-etaleer?
Een master halen in excuses verzinnen of het leren mooipraten van onkunde?

Steek die tijd beter in leren piano spelen, dan hoor je dat de bas, stabs en stabs op de achtergrond (backstabs?) alle drie uit een totaal verschillende akkoordenprogressie komen en NIET samengaan, zeker niet plezant dissonant.

Heerlijk nummer! Eindelijk eens een nummer waar je lekker met je baco op kan slempen met de chicks! :okdan:

;)

Ik erger me normaal niet zo aan mensen, maar...

Als het makkelijk klinkt, is het omdat je er weinig moeite in gestoken hebt.
Als er iets irritants uitspringt, is het omdat je het wel grappig vond.
Als het arrangement op niks trekt, is het omdat je je gefocust hebt op de mix.
Als de mix op niks trekt, is het omdat je gewoon maar effe wat over de eindbus geknald hebt.
Als het gedateerd klinkt, is het de bedoeling en omdat je niet wil klinken als al de rest.
Als je wil klinken als al de rest en het klinkt als dit, zie je dit als een bevestiging van het vorige punt, want het is nooit de bedoeling om goed te klinken en te klinken als de rest.
Als je drie conga's onder een kick plakt heb je moeite gedaan om percussie in te kloppen.
Als iemand commentaar geeft over je creatie dat niet in jouw lijn ligt, trek je het naar een smaakdiscussie of onwetendheid van die persoon.
Als iemand commentaar geeft over het mixtechnische aspect, overdonder je die persoon met theoretische kennis, waar die persoon geen bal aan heeft, want je hoort wat je hoort.

Wat is eigenlijk het doel van al je forumpresence en ge-etaleer?
Een master halen in excuses verzinnen of het leren mooipraten van onkunde?

Steek die tijd beter in leren piano spelen, dan hoor je dat de bas, stabs en stabs op de achtergrond (backstabs?) alle drie uit een totaal verschillende akkoordenprogressie komen en NIET samengaan, zeker niet plezant dissonant.

Wow, wat een opwinding hier zeg :D maak wel weer wat los merk ik :D

Nee hoor, gewoon een scherpe analyse van een stukje internetvulling....

Tis een forum heren, we kunnen ook gewoon niet delen, geen discussie hebben en niets leren?
Dan sluit ik me gewoon aan bij de andere +70% die niets deelt? hoef je je ook niet op te winden :)

Het maakt mij verder weinig uit, kan wel tegen een beetje kritiek, vooral inhoudelijk, mensen kunnen toch verschillende meningen en visies hebben? niet zo op de man hoor, dan is de lol er namelijk snel af. Ook al vind je me een klojo die niks kan aanvangen met z'n veels te dure gear, welk vast veel beter tot z'n recht komt in jouw slaapkamer, dan kan je dat gewoon zeggen, hoeft allemaal niet zo subtiel..... :D

Wow, wat een opwinding hier zeg :D maak wel weer wat los merk ik :D

Je maakt wat los omdat je:
- graag over wil komen als een pro door veel name dropping en interessante termen te gebruiken maar er vaak naast zit
- je neerkijkt op bepaalde soorten muziek en doet alsof het allemaal zo eenvoudig is om te maken
- omdat je zelf pretendeert 'eventjes' een vette track in elkaar te draaien maar dat niet waar kan maken
- je als moraalridder elke thread aangreep om aan te geven dat jij wél legale software gebruikt..
- je wel heel erg graag mensen op de hoogte brengt van je dure pro spullen

Door je arrogante tone of voice maak je nou eenmaal veel reacties los..

btw, dit is trouwens geen persoonlijke aanval.. maar gewoon een verklaring voor de soms vaak felle reacties richting jouw adres..

kijk, als je dat dan gewoon direct zegt :D no hard feelings hoor:
1-3 ben ik het niet mee eens, da's jouw visie (en misschien van een aantal anderen)
zou zeggen, kom eens met voorbeelden waar ik verkeerd advies geef?
4-heb een nu eenmaal een hekel aan warez leechers.. dus tja..... (als je kan stappen, kan je ook sw kopen.. punt!) is geen moraalridder, is gewoon gezond verstand
5-Jij deelt je nieuwe mooie aankopen toch ook? iedereen is toch trots op z'n aanwinsten? Doe ik toch niemand kwaad mee? of gun je het me niet? (ik begrijp natuurlijk ook wel dat het delen van de laatste AIR Waves Platinum via Rapidshare nou niet echt iets is om over naar huis te schrijven, of te delen in het aanwinsten topic, is ook niet persoonlijk maar ook gewoon een constatering :D )

facepalm_ernie.jpg

Ben wel benieuwd naar die track nu. Waarom is ie weg?

Was kudt volgens een aantal, dus ga ff kijken wat ik er mee doe, mischien nog wat aan sleutelen, misschien wel niks, maar met alleen negatieve reacties hoef ik er natuurlijk niet langer mensen onnodig mee te pijnigen :D

maar ff serieus, komt na het weekend of zo als ik weer ff wat tijd heb wel weer een ineuwe versie. voor mij puur een oefening om eens iets met alleen samples te doen.

Maar zoals je kan lezen, hoeft er eigenlijk geeneens een track in de openingspost te staan, de teneur van de posts lijdt er totaal niet onder zo te zien ;)

Hangt er vanaf, ga je iets doen met de waardevolle informatie?
Of had ik mijn opmerking net zo goed achterwege kunnen laten?

De onderliggende booschap is meer dan duidelijk, alleen ik kan er niet zo veel mee.
Behalve dat als je niet geconfronteerd wil worden met kazige trakcs en met Raphie is blij is met z'n nieuwe aanwinsten, gewoon m'n topics niet meer te lezen?

Ik kan toch moelijk m'n aanwinsten, blijdschap en broddels voor me gaan houden omdat ik daar members mee voor de voeten stoot?

(even voor de anderen, die zich afvragen waar gaat dit nog over, of die ook de drang voelen om wat pedante willeurige facepalms te posten. Ik vind het wel belangrijk dat dit ff uitgesproken wordt, zodat de lucht is geklaard, hoop mensen hebben blijkbaar moeite met hetgeen ik doe en deel, dit je kans om in te haken en je hart te luchten :luv: )

lezen is een keuze, je laten frustreren ook ;)

Ik vind je wel aardig hoor. 8o

Vergelijkbare discussies

Back