Ik vind je wel aardig hoor.![]()
Dat weet ik
ik heb sowieso geen hekel aan members.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind je wel aardig hoor.![]()
ik heb sowieso geen hekel aan members.De onderliggende booschap is meer dan duidelijk, alleen ik kan er niet zo veel mee.
Behalve dat als je niet geconfronteerd wil worden met kazige trakcs en met Raphie is blij is met z'n nieuwe aanwinsten, gewoon m'n topics niet meer te lezen?
....je laten frustreren ook![]()
Was kudt volgens een aantal, dus ga ff kijken wat ik er mee doe

dat valt allemaal wel mee toch...anyway
vet is t zeer zeker niet
je houdt ook niet van lounge?
Lounge? Saint Germain, das lounge..
Lounge? Saint Germain, das ook lounge..
toch?

Als jij er voldoening uithaalt, waarom niet?Wat is eigenlijk het doel van al je forumpresence en ge-etaleer?
Een master halen in excuses verzinnen of het leren mooipraten van onkunde?
Ik vond het zelf wel ok voor 2 uurtjes werk![]()

hahaha, klopt.Dit soort discussies is nu precies waarom ik nooit tracks zal posten hier op t forum. Ieders mening is weer anders, en ik weet zeker dat mijn muzieksmaak niet aansluit bij menig forumlid. Dan kies je dus de beste weg, en dat is je afzijdig houden van allemaal "stuurlui-aan-wal" reacties.
Alles wat ook maar enigsinds commercieel klinkt, word bijna altijd neergeschoten hier, dus t maakt geen drol uit of je nu 3 samples knipt en die als track aanbiedt, of je een hele track bouwt. Het is hier gewoon niet mogelijk om alleen over t technische gedeelte van een track te praten, omdat er te weinig mensen zijn die daar genoeg veel verstand van hebben.
. Dat was dit stukje muziek niet vind ik, dus vind ik het wel logisch dat die er zulke reacties op krijgt.
, dus ik mis blijkbaar ook wel veel van de achterliggende redenen van die reacties.Dit soort discussies is nu precies waarom ik nooit tracks zal posten hier op t forum. Ieders mening is weer anders, en ik weet zeker dat mijn muzieksmaak niet aansluit bij menig forumlid. Dan kies je dus de beste weg, en dat is je afzijdig houden van allemaal "stuurlui-aan-wal" reacties.
Het is hier gewoon niet mogelijk om alleen over t technische gedeelte van een track te praten, omdat er te weinig mensen zijn die daar genoeg veel verstand van hebben.
Ik zou je adviseren om wat je nu hier doet, te doen op een dance producers forum. Daar zitten over t algemeen mensen die de stijl in ieder geval begrijpen. En voor het technische verhaal zou je GS kunnen proberen, alhoewel ik daarvan ook t idee heb dat er veel schreeuwers zitten...
Kortom: keep up the good work....
Wat het wat praten over samples, loops en phrases al niet los kan maken bij mensen. Misschien trekt het onderwerp stiekem toch wel meer mensen aan dan de replies willen doen geloven. Veel "zeer been" reacties.....
Maar geeft niks jongens, de Fruity "loopers" mogen altijd aankloppen om hun idee orgineel uit te komen werken, meerderen gingen u al voor.(zo, nu sprietz ik ff terug)
![]()
Pas nou maar op wat je zegt, wellicht voel je over een paar maandjes weer de aandrang een nieuwe 'ik schaam me diep...' thread aan te moeten maken...![]()

erger nog, ook al zou je de track vet vinden dan zou je nog je kans niet voorbij laten gaan om je gram te halen
(en dat geeft allemaal niks, ik kan er wel om lachen)
Daar gaat het in deze discussie niet om... Ik denk dat elke geposte track hier objectief beoordeeld kan worden..
In deze 'Vette sampletrack' thread ging er om dat Raphie wilde tonen hoe eenvoudig het wel niet voor hem is een vette track te posten gebaseerd op samples.. dit zou een simpel klusje voor hem zijn ondanks dat dit hem geen genoegen meer gaf aangezien hij zelf inprogrammeren het echte werk vindt..
Mensen verwachtten dus wel wat van hem aangezien het een grote claim was..
Ik weet zeker dat de reacties hetzelfde zullen zijn als je de betreffende track post op het Dance Producers Forum onder het mom van 'een vette sample based track maken doe ik wel eventjes.. kijk maar'.

En daar gaat het eigenlijk om; hoe fors ga je steeds een topic in, en hoe hard moet je dan weer terugkrabbelen en het (voor jezelf?) rechtpraten...

. En zo is het op internet natuurlijk ook. Wat jij gaaf vindt kan een ander compleet waardeloos vinden. Is ook niet erg, zolang je het zelf maar gaaf vindt wat je zelf doet lijkt me.