reactie op vette sample track

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Snelle Sjaak en linke Bassie presenteren: "The Art of Sampling"

http://soundcloud.com/flyweight/vette-sample-track

:duivels::duivels::duivels:

Dis natuurlijk als grapje bedoelt en niet als dis of zoiets.

Je bent de buizenlimiter vergeten.
Er valt nog minimaal 2 decibel uit te persen, en dan heb ik het alleen nog maar over uit de harde passages.
PRUTSER!

Je bent de buizenlimiter vergeten.
Er valt nog minimaal 2 decibel uit te persen, en dan heb ik het alleen nog maar over uit de harde passages.
PRUTSER!

Hey hey rustig aan hey, ik heb hier heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang aan gewerkt.

Maar liefst 2 uur.

En youtube is toch ook iets met buizen:D

hoe je het wendt of keert, het gebruik van kant en klare samples is gewoon een luie manier om "vette" sounds te krijgen... de stap eronder is gewoon een cd opzetten...

kijk maar naar de docu Copyright Criminals

tenzij je er iets "vets" mee doet
of kan je iets "vets" niet waarderen als t niet "vet" gemaakt is
als t "vet" klinkt is t "vet" lijkt me
je hoeft niet lui met "vette" samples om te gaan, je kan t ook "vet" maken

je moet natuurlijk wel kunnen horen dat de bas en gitaar en snippets in dezelfde toonsoort zijn en bij elkaar passen...

Ik kan zo een cd van het Kronos quartet opzetten, maar spelen:P

Het maakt niet uit hoe je iets maakt, het maakt uit of het klinkt.

sampling is v oor miiietjes...

samplen is niet voor mietjes als je je eigen sounds sampled en gebruikt

jajaja ik vind op mijn gitaar zingen en liedjes spelen ook leuker.

En die track is natuurlijk alles behalve vet, behalve het artwork dan.

Ik express een heeeeel laue hip house track gemaakt. met een laue house beat (zonder pit dus) waarin een laue producer komt vertellen dat die vette shit maakt maar eigenlijk bakt die er niks van...

En heb me rot gelachen. en ik hoop jullie ook want dan heeft mijn MUZIEK zijn doelbereikt.. nou ja kut muziek dan.;)

Er komt nog een mc bij en ik ga die cheese snippets ook nog scratchen :dj:dan heb ik mijn lolletje wel gehad.

dan hebben we goed gelachen met de chiat! die lauwe soep mocht nog lachwekkender ge-anti-produced werden, lekkah platgecompressde herrie, met flauwe saus. 'Het beginnend producers naast zijn schoenen lopen EGO uitlachsessie is dan wel geslaagd', nu up naar het echt werk dan. (dat naast de schoenen lopen, hoort er nu ook eenmaal bij hè, is een keer, zo lang het maar terug van zweven op de grond komen is achteraf, met een harde bonk en die dan gesampled voor een volgend nr! misschien wel nr1) :)

Back