volgend probleem
wil graag een subwoofer aansluiten, maar m'n monitoren hebben geen pass through,
hoe maak ik van 1x XLR > 2x XLR of 2x TRS, of TS / RCA ?
zijn hier simpele splitterkabels voor, of heb je een distributie amp nodig? of kan je ook 2x een DI box gebruiken met passthrough zoals de Behringer DI400p?
Crossover is niet nodig, dat zit al op de woofer en monitoren, gaat dus puur om de routing van 1 naar 2 op line niveau (geen volume of input regeling nodig)
Zijn er klank/kwaliteitsverschillen afhankelijk van welke oplossing je kiest?
wil graag een subwoofer aansluiten, maar m'n monitoren hebben geen pass through,
hoe maak ik van 1x XLR > 2x XLR of 2x TRS, of TS / RCA ?
zijn hier simpele splitterkabels voor, of heb je een distributie amp nodig? of kan je ook 2x een DI box gebruiken met passthrough zoals de Behringer DI400p?
Crossover is niet nodig, dat zit al op de woofer en monitoren, gaat dus puur om de routing van 1 naar 2 op line niveau (geen volume of input regeling nodig)
Zijn er klank/kwaliteitsverschillen afhankelijk van welke oplossing je kiest?
die ik heb bekeken, hebben de functionaliteit van het doorrouten van het signaal.
, xcuse me. Maar kun je dan iets exacter uitleggen welke aansluitingen je ter beschikking hebt op welke monitors en wat je dan exact wilt doen? Want ik wil het dan ook wel graag snappen