x0xb0x met x0xi0 mod

Heren..

Ik kan vanuit prive ovewergingen geen pers. gegevens van derden publiceren.. Mail me en ik kijk wat ik kan doen om je in contact te krijgen met hem.

volg gewoon de link die CONSO stuurde en PM M.Koster
Hij antwoordde mij steeds binnen de 2 dagen ...

Daar ben ik al wezen kijken, zo ziet die x0x er tenminste een beetje uit, die plastic standaard case is te lelijk en deze is haast erg mooi.

Ja! Ik heb er ook een van Maarten Xoxter. Goed gebouwd, goed verpakt, goed - alles goed. Als je er een wilt - mail 'm. Geen pruts werk :)!

Deze week een x0xb0x met de x0xi0 mod van Maarten Koster gekocht. Mooi ding, klinkt beter dan mijn oude Syntecno TeeBee MK3 en mijn Phoscyon van D16.
Hoewel je eigenlijk geen commentaar mag geven op de mild geprijsde, mooi afgewerkte, goedklinkende en vol met extra synthfuncties uitgeruste x0xb0x van Maarten....vind ik wel dat de knopjes voor de extra synthfuncties erg klein zijn.

Voor de liefhebber heb ik 3 snippets bijgevoegd, waar ik een beetje aan de knoppen draai van de x0xb0x met x0xi0 mod:P

Attachments

• X0xi0 demo 3.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 230
  • X0xi0 demo 4.mp3
    2,6 MB · Bekeken: 234
  • X0xi0 demo 6.mp3
    4 MB · Bekeken: 216
Hoewel je eigenlijk geen commentaar mag geven op de mild geprijsde, mooi afgewerkte, goedklinkende en vol met extra synthfuncties uitgeruste x0xb0x van Maarten....vind ik wel dat de knopjes voor de extra synthfuncties erg klein zijn.

Eens, maar - anders past het allemaal niet :dubbel:. Lekkere snippies!

Hi there, I have had issues with mine recently (Maarten Koster version) and since I have no schematics (and Maarten doesn't have them anymore he told me) I was hoping to buy another one, even a faulty one, so that I could compare behaviours and hopefully understand where my problem comes from. So if you have one that you don't use anymore, even if it has issues feel free to PM me, I'd be interested in buying it... Be it a Maarten Koster or Brian Castro version. Thank you for your attention.

Back