Multiple voor de CP-251 bouwen

onrust nv

Onrust industriëele audio
In'n industriële bekisting op'n berg roestig ijzer
ik had daar een vraag over, de CP-251 heeft trs jacks kan je dan gewoon een pasieve multiple bouwen door bv 4 stereo jacks(TRS) aan elkaar te solderen

dus tip aan tip, ring aan ring en sleeve aan sleeve?

Met een eenvoudige (behringer) patchbay en de juiste config maak je met wat doorlussen ook erg eenvoudig een handzaam setje multiples bij elkaar.
Kies voor 'parallel' en daarmee maak je van 1 input op de achterkant meteen 2 mutiples op de outputs op de voorkant, plus nog eentje op de achterkant.
Als je deze output op de achterkant dan weer doorlust naar de input op de volgende channel kan je vrij eenvoudig komen tot een hele reeks multiples.
Kan je zelfs je soldeerbout in de kast laten!

ja maar ik wil de multiple op tafel hebben liggen das makkelijker
maar zoals ik het boven had beschreven is goed of niet?

moet je die niet bufferen ?

Dat ligt eraan of je veel doorlust en of je op toon/CV wilt blijven (in=uit)....in mijn muziek maakt het niet zo uit, draaien totdat het goedklinkt:)

Tot 1 --> 3 gaat zonder bufferen vaak goed, al heb ik met triggers er soms al wat moeite mee.

Maar ik zou voor de veiligheid wel weerstandjes ertussen zetten, zodat je niet per ongeluk outputs keihard met elkaar kortsluit.

Mijn dotcom multiple heeft niets gebufferd. Je kan daarmee van 1 in naar 7 uit gaan..........blijft verwonderlijk:)

ik wil 1 in en 3 outs en dat 4 keer in een kastje
ik ben een verschrikkelijke electro noob dusseh....hoe werkt dat bufferen, kan iemand hem FF uittekenen?

Back