2 DnB track Stoknuk

MrStitNo

Nieuwkomer

Ik heb dit met Reason, gemaakt. Heb veel zitten kl!!@#!! om de bass een beetje goed te krijgen. Enjoy, kritiek welkom gezien ik graag beter wordt.. BTW ik gebruik helaas nog HiFi speakers dus iedereen die met studio monitors aan het luisteren is laat me weten of de kwaliteit een beetje redelijk is..

High Quality op soundcloud:

Gr Mick

Laatst gewijzigd:
heel vette track:okdan:, paar kleine veranderingen en ik zou hem zo draaien.

1. er is geen laag. kopieer de track van de basslijn en laat een lage pure sinus mee lopen. als je fase problemen krijgt moet je de op de main bas het laag weg halen.

Luister dit op een hoofdtelefoon

2. je zou in het midden van de eerste en tweede drop een geluid erbij kunnen doen voor meer energie. bv hipasseddrumbreak, rides, of hihatloops.

Ik maak zelf ook dnb, en zoek al een tijdje iemand om mee samen te werken. als je interesse heb pm me.

Joww, bedankt voor je feedback ! :)

Er loopt al een sinus mee, en heb geloof ik van de sub alles boven 100HZ weggehaald met een lowpass. De reece heb ik uit mijn hooft een highpass op zitten vanaf 80hz.. De kick eveneens alles onder de 80hz weggehaald.. Nog stteds niet goed dus :s

Nog iedeen??

Groetjes Mick

als je af gaat filteren moet je als je bv 80hz en eronder weg wil halen. al op 120-140 met filteren beginnen.

Zo houd je geluik meer ruimte over voor je sub.

Je kan er ook voor kiezen om bepaalde stukken wel te filteren en andere weer niet en dan laatje daarde sub effe uit.

bv

http://soundcloud.com/flyweight/futureshock-1

Hehehe

Eindelijk iemand die een dnb dropt op SF:)

Back