vage ghetto shit

boombipbass

Het lid
in de ban
voor de vieze mannen/vrouwen onder ons
:dj:

vanaf 4:30 vind ik m eigenlijk pas echt echt interessant worden..
wat vinden jullie?

Ik hoorde iets over een ezel die schudde en het kijken naar poezen en toen heb ik het maar even uitgezet....kleine kinder in de buurt. ;)

Het klinkt idd. vies en goor. Iets van de 2LiveCrew die hiphouse ontdekt....als de viezigheid tussen de straatstenen van de wallen..als een pagina met 'erotische' telefoonlijnen, weggewaaid op straat en gedrenkt in het overblijfsel van dooi en strooizout.

Tjonge...ik word er zowaar poëtisch van!. :D

picture_1245093947.jpg
het klinkt als een ontsnapt K# :D

extraterrestial booty being

Ik hoorde iets over een ezel die schudde en het kijken naar poezen en toen heb ik het maar even uitgezet....kleine kinder in de buurt. ;)

Het klinkt idd. vies en goor. Iets van de 2LiveCrew die hiphouse ontdekt....als de viezigheid tussen de straatstenen van de wallen..als een pagina met 'erotische' telefoonlijnen, weggewaaid op straat en gedrenkt in het overblijfsel van dooi en strooizout.

Tjonge...ik word er zowaar poëtisch van!. :D

ik zou het bijna in mijn raps verwerken! :P

Complimenten, hij gaat in 'Mijn Mapje' ! :okdan:

maarrr.... de sample 'open that pussy and close the door' zit er net niet helemaal lekker in: hij struikelt een beetje over z'n woorden in dit tempo.

thanks man :) good 2 hear!

maar vind je m er niet lekker in zitten? ik vind juist die extra vet.
t is trouwens mn eigen stem ;)

Ha, niet slecht hoor. Jammer van 't NL accent maar ja, dat is wat 't is. Die 'open close' is wel grappig zo, dat mag wel lekker krom. Check wat die Chicago booty gasten tegenwoordig doen, daar klopt helemaal geen donder meer van ;)

YouTube - DJ Diamond-Tell Dat Hoe

http://soundcloud.com/djtaye/dj-taye-ghettophiles-podcast-1

tsja ik blijf een kaasje he :kroon: ik moest het een keer gedaan hebben haha
grappig trouwens dat je dat open/close opmerkt!

wat betreft booty in de tegenwoordige tijd spreekt me niet aan.. er is maar 1 booty die beter is ouder
en dat is booty tech! :kont:

sneller zeker niet maar wel lekker dit,misschien de kick zelfs iets stompender.
303'tje is leuk!

Back