Nanozwerg + Nanozwerg

Sjonnie Jordaan

Stamgast
Net de MFB Nanozwerg binnen, leuk en simpel, al vind ik de sound minder dan verwacht. Zal binnenkort even een demo online gooien. Maar los daarvan, stel ik haal er nog een Nanozwerg bij, gaat dat wat worden (ik ben een ongelofelijke leek) of wat zou nog meer een optie zijn met een budget van laten we zeggen 300 euro? Bij voorbaat dank.

Sjonnie

Dat zou op zich een optie zijn, maar kan ik dan niet beter eerst de Kraftzwerg in huis halen aangezien de megazwerg in eerste instantie bedoelt is als extensie daarvan? Doepfer heeft wat dat betreft ook een hoop spul, wat dat betreft zou ik er ook een Dark Energy aan kunnen hangen of iets dergelijks.

Dat zou op zich een optie zijn, maar kan ik dan niet beter eerst de Kraftzwerg in huis halen aangezien de megazwerg in eerste instantie bedoelt is als extensie daarvan? Doepfer heeft wat dat betreft ook een hoop spul, wat dat betreft zou ik er ook een Dark Energy aan kunnen hangen of iets dergelijks.

asje de sound niet leuk vindt van de nano ,..zouik de dark energie proberen khoordem ..en is erg leuk voor een 1 osc synthje veel opties erop ook!

Nanozwerg is leuk...maar 2?
Als je analoog erbij wil voor rond de 200 wil zou ik kijken naar een 2e hands Waldorf Pulse.
2e hands voor rond de 200 te vinden en veel uitgebreider dan de Nanozwerg.

das niet stekkeren en stand alone leuk spelen
[2 world aparts
]
:okdan:

Ik wil inderdaad alle opties open houden, maar het zou leuker zijn als ik het spul met elkaar zou kunnen linken. Stel ik zou er nog een Microzwerg bij halen. Zou ik daar wat mee opschieten? Al is deze even duur als de Dark Energy waar ik van overtuigt ben dat de sound beter is.

Back